Gå til innhold

Gears of war 2 gameplay trailer.


Spets

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les n4g-commentsa.

Blir helt lei meg inni meg.

 

Tommorrow, possibly even tonight......we will have a KZ2 vs. GeoW2 screenshot comparison. And Killzone WINS.

 

The Tank blowning up the building alone, wins it for Killzone2.

 

Sorry, but it`s the truth.

 

Jeg er faktisk enig i at Killzone 2 ser hakket bedre ut grafikkmessig, men gameplaymessig skraper GoW2 Killzone 2 av skoa si. Det gameplayet vi så nå er jo villere enn det på den første CGI traileren til Killzone 2.

 

Dette er bare min mening da, er selvsagt lov å være uenig.

Lenke til kommentar

Ser ikke så mye forskjell fra eneren. Kanskje litt mer blur..

 

To ord: Draw Distance.

 

Enten er Hr. Marcus Fenix ekstremt nærsynt eller så er hardwaren på 360 rett og slett ikke kapabel til å tegne i lengre bredder på dette grafiske nivået.

 

Alt i alt: Litt skuffende med tanke på at de har hatt så god tid på seg. Men så er det sikkert også begrenset hva utviklerene kan få til med hardwaren. Vi får håbe at en knakandes god historie ligger på lur og tar opp spillbarheten betraktelig. :thumbup:

 

Men er detta bare en re-hash fra eneren uten noe betydelig nytt vil jeg holde meg unna :(

Lenke til kommentar
To ord: Draw Distance.

 

Enten er Hr. Marcus Fenix ekstremt nærsynt eller så er hardwaren på 360 rett og slett ikke kapabel til å tegne i lengre bredder på dette grafiske nivået.

 

Alt i alt: Litt skuffende med tanke på at de har hatt så god tid på seg. Men så er det sikkert også begrenset hva utviklerene kan få til med hardwaren.

 

Nå vet ikke jeg om du var sarkastisk eller ikke her, men gidder du forklare litt nærmere hva du mener? Og kanskje komme med et eksempel på "god draw distance".

Personlig syntes jeg draw distance'n i spillet var flott. Er jo fjell og skog og alt mulig rart i bakgrunnen som får brettet til å se ganske stort ut. Og hva er vitsen med å ta vekk fokuset fra action'et som skjer rundt deg?

 

Kan jo hende vi har to forskjellige oppfatninger om draw distance.

Lenke til kommentar

Da tenker jeg på rom man som spiller kan bevege seg i. Man kan jo lage ett spill med "1 kvadratmeter" flate på bevege seg i hvor man kan se en mil utover men hva hjelper det når man kun har den meteren å bevege seg på.

 

Det skal sies at jeg har fått denne oppfatningen fra disse screenshotsene. Det ser unektelig bra ut men også litt trangt.

 

Nå har jeg også sett den offisielle traileren og må innrømme at jeg fikk ett mer romslig inntrykk fra denne. Var imponerende mange npc's i bilde samtidig, og det uten fps drop. Er svært interessert i å se intelligens nivået på AI'en. Jeg får vel vente til det kommer mer stoff før jeg avgir endelig dom.

Lenke til kommentar
Da tenker jeg på rom man som spiller kan bevege seg i. Man kan jo lage ett spill med "1 kvadratmeter" flate på bevege seg i hvor man kan se en mil utover men hva hjelper det når man kun har den meteren å bevege seg på.

 

Dette har vel lite med draw distance å gjøre.. men jeg skjønner hva du mener. Jeg ville i alle fall ikke bedømt dette bare etter å ha sett et par minutter fra ett brett. Kan jo hende at det kommer andre brett med store åpne slagmarker hvor man kan bevege seg mye mer fritt.

Lenke til kommentar

Ufattelig tragikomisk å lese alle kommentarene på n4g.com angående dette. Er så mange Sony-disipler der at majoriteten av kommentarene omhandler Killzone 2 og hvordan det kommer til å banke livskiten ut av Gears 2. Fordelen med spillene til 360 er jo at de kommer innen rimelig tid, i forhold til på Sony Delaystation 3, der gjentatte utsettelser har blitt dagligdags kost.

 

Altfor mange som ikke klarer å glede seg til begge spillene...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Da tenker jeg på rom man som spiller kan bevege seg i. Man kan jo lage ett spill med "1 kvadratmeter" flate på bevege seg i hvor man kan se en mil utover men hva hjelper det når man kun har den meteren å bevege seg på.

 

Det skal sies at jeg har fått denne oppfatningen fra disse screenshotsene. Det ser unektelig bra ut men også litt trangt.

 

Nå har jeg også sett den offisielle traileren og må innrømme at jeg fikk ett mer romslig inntrykk fra denne. Var imponerende mange npc's i bilde samtidig, og det uten fps drop. Er svært interessert i å se intelligens nivået på AI'en. Jeg får vel vente til det kommer mer stoff før jeg avgir endelig dom.

Du har rett i at Gears har svært lukkende spillmiljøer(har forsåvidt ikke noe med draw distance å gjøre, selv om det er en viss bakenforliggende sammenheng mellom de to), som er en av kostnadene med å bruke så mye av maskinens ressurser på grafikk. Om 2'ern blir like lukket forteller denne trailer oss lite om, alt vi fikk se var et Fenix på et lite kjøretøy. Uteområdet vi elles fikk se i bakgrunnen var mye større en vi noen gang fikk se i 1'ern. Men hvorvidt dette gjenspeiles i leveldesignet gjenstår å se.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Ufattelig tragikomisk å lese alle kommentarene på n4g.com angående dette. Er så mange Sony-disipler der at majoriteten av kommentarene omhandler Killzone 2 og hvordan det kommer til å banke livskiten ut av Gears 2. Fordelen med spillene til 360 er jo at de kommer innen rimelig tid, i forhold til på Sony Delaystation 3, der gjentatte utsettelser har blitt dagligdags kost.

 

Altfor mange som ikke klarer å glede seg til begge spillene...

 

Ja, er trist detta med å måtte sette ett spill foran ett annet. Hva så om Killzone på alle måter ser bedre ut? Detta er to forskjellige spill og må taes på så måte mener nå jeg da.

 

Men n4g.com er en veldig god samlet side meg meget godt miljø! Er alltid noen bæd seeds som skal røre opp i skiten. Men sånn er det jo også på de fleste andre nettsteder.

Lenke til kommentar

Det er nesten verre på Gametrailers.com, uansett hva dem sier så er det kun Gears of War som har levert sakene, mens både Killzone og Resistance var elendige spill.

 

Jeg synes at Gears2 ser bedre ut, detalj rikdommen og teksturen er bedre enn hva jeg har sett av HD versjonen til Killzone 2, Killzone har ganske fine lyseffekter, men det er noe Gears2 også har forbedret i grafikkmotoren sin, så vi får vente og se hva som skjer. Vi har jo tross alt bare fått sett to minutter gameplay, og det lover veldig bra.

 

Det finnes i alle fall ikke noen tvil hos meg hvem jeg skal kjøpe (har begge konsollene). Gears2 blir årets spill for meg uansett.

 

Vis det er noen som har lyst til å vedde mot meg så kan dem gjerne det, vis Killzone 2 eller Resistance 2 slår Gears2 i gjennomsnittlig karakter, skal jeg aldri mer skrive en tråd her igjen, men det kommer aldri til å skje allikevel.

Lenke til kommentar

Fy faen så jeg gleder meg!!!! :w00t:

 

Dette ser bare helt fantastisk ut. Gears of War med nye brett? JAAAAA, det var akkurat det jeg ønsket meg. Pluss med ekstra effekter, ekstra muligheter i gameplay. Perfekt. Blodet gir jeg en god faen i. Jeg vil ha action, NÅ! :ph34r:

 

Jeg har bare lyst å slå på GeOW 1 med en gang jeg nå. Men skal vente litt til. :love:

Lenke til kommentar

Det er fint om diskusjonen held seg til trådens emne, og ikkje i unødvendig grad går over til ein diskusjon (krangel) om kva som blir best av Gears of war 2 og Killzone 2. Viss innlegg ikkje er sakelege og blir oppfatta som unødvendige i denne tråden er ikke sletteknappen langt unna.

 

Bare så det er klart kan alle, gitt at dei følgjer retningslinjene, poste i dei trådane dei ønskjer. I denne samanheng kan det vere verdt å minne om retningslinjene #2. Eit par innlegg som gjekk på dette er sletta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...