Gå til innhold

Hjelp til sponsor

Gjest medlem-160666

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-160666
Skrevet

Heisann. Jeg eier en Cs 1.6 og source clan. Navnet er: GamersOfNorway, Gamertag: -=GoN=-

Vi er en klan på 7stk som er veldig aktiv. Vi har ikke fått tak i webside enda, vi holder på og mekke. Vi er mid-high skilled men, jeg varierer mellom mid-low. Alderen i klanen i gjenomsnitt er rundt 16. Jeg er 14 og de andre er 14-18.

Vi lurte på om noen viste om en side, der vi kunne søkt om og bli sponset? Vi er veldig hyggelig community.

Hva får jeg igjen for det?

Vi skriver websiden din i server navnet og i teksten som kommer og går på serveren nede til høyre. Du får banneren din øverst på siden.

Mere informasjon vil komme senere. Vist du har noen forslag hvordan dette kan ¨gå skriv her. Skrivefeil vil jeg gjerne ha rettet opp, tilbakke melding på innleget. Vist du vet om en bra side eller akkurat du kan gjøre det for oss. Send meg en pm så gir jeg deg msn, eller hva vi blir enige om!

Tussen takk for at du leste innleget mitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal sponsorene velge akkurat dere av alle Cs-klaner? Dere har ikke hjemmeside engang. Noe sier meg at dere ikke har spilt mye sammen = stor sjangse for oppløsning.

Det du burde starte å gjøre:

- Spill masse cupper osv. Gjør klan-navnet kjent.

- Skaff dere hjemmeside. Med domene ikke noe clannavn.freewebs.com høres userriøst ut.

- Lei server med mobilen :) Hvis dere spiller mye så kjøp egen server. Så spleiser dere bare. blir ikke mye når dere er 7 stk.

Poenget er at dere må få klanen deres kjent. Ingen vil sponse en klan som er helt ukjent som ingen har hørt om. Ihvertfall hadde ikke jeg gjort det.

Gjest medlem-160666
Skrevet

Tussen takk for ditt seriøse innlegg. jeg setter stor pris på det.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet (endret)

Beste måte å bli sponset på er å vinne noen turneringer/cuper. :)

Endret av Alastor
Reaksjon på moderering fjernes, slikt tas på pm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...