Gå til innhold

Norske talenter - Erlend vant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke Erlend burde vunnet,

dette er ikke Idol, det er snakk om talent,

ikke noen artister, de kan ikke regnes som Idol.

Derimot hadde Celina vunnet hadde det vært litt talent,

siden hun er mye yngre og synger utrolig bra på engelsk.

Erlend sang utrolig uklart på siste opptreden uansett.

Og hvem andre har blitt proklamert mer enn Erlend?

Han opptrådte jo på taket til operahuset,

så han har fått mye mer reklame enn noen av de andre deltakerne.

Synes Draup personlig var mye bedre enn de andre,

det må jo kalles talent å kunne "spille" på glass?

Ihvertfall mer enn et par drag med fingrene, de var utrolig flink og viste framgang hver gang både med lys-show og musikk.

Såklart var Vegard også bra, det er jo utrolig at en så ung person kan holde på med rockering så bra som det han gjør, det viser veldig stort pågangsmot og at han har øvd, men at han kan leve av det er vel kanskje en annen sak, det samme gjelder kanskje Draup, mer for show enn en jobb.

Men uansett tror jeg Tv2 har jukset når det gjelder at Erlend vant,

ihvertfall at han gikk videre som en artist og ikke et talent.

Ville bare utrykke meg med dette, fritt frem i Norge vel..

Takk...

Lenke til kommentar

Erlend var den minst talentfulle av alle de andre må jeg si. Han sprakk jo konstant på hver opptreden og den gimmicken hans med å vise hans kontraster med klesstilen og musikkstilen hans blir rett og slett for påtatt. Skulle det være en vokalist som burde vinne burde det være hu lille.

 

Ellers hadde jeg mye mer sans for draup og de to snertne tryllekarene. Men Vegard er jo også kewl.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå fulgte ikke jeg sånn veldig godt med på serien, men jeg fikk jo med meg finalen ihvertfall. Bratland er flink til å synge, men jeg synes ikke han er spesiell nok til å fortjene det - eller kanskje bedre forklart, for spesiell?

 

Begynner å bli grundlig lei av alle "å stakkars rørlegger/forstyrra emogutt/lita jente som vi synes så synd på, men de er litt flinke til ett eller annet så vi støtter dem så de vinner en ubetydelig konkurranse". Sosialisme kaller vi sånt!

 

Uansett, synes jeg heller at han skulle vært "normal", for da ville han blitt akseptert som den neste jan werner, og ikke sett ut som en tilbakestående ape som synger.

Lenke til kommentar
Uansett, synes jeg heller at han skulle vært "normal", for da ville han blitt akseptert som den neste jan werner, og ikke sett ut som en tilbakestående ape som synger.

herlig sarkasme ute og går her?

Bare halvveis :)

 

Unødvendig å prøve å skille seg ut så mye. Hvorfor ikke bare normal og vinne på talentet, i stedet for at folk skal synes synd på deg og at de stemmer på deg fordi du er feit og støtt ut av samfunnet? Patetisk......

Endret av conflict
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...