Gå til innhold

Masse ny informasjon om Wotlk

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.mmo-champion.com/

Er en drøss med ting som høres sinnsykt fet ut, men disse likte jeg spesielt:

- Arugal has been resurrected and now leads the Worgen Werewolves in Grizzly Hills.

- The expansion will contain a lot of "vehicle quests" as an evolution of BC's bombing runs - throwing flaming oil at Worgen from horseback, airlifting supplies in a gyrocoptor, and yes, mammoth wrangling.

- All players with a level 55 character will be able to create one Death Knight per realm, per account.

- Death Knights will also revive an enemy (or ally) as a ghoul to use it as a pet with its own special abilities like a disease-inflicting strike and a stun.

- When an ally is risen as a ghoul, a pop-up will appear and this ally will have the choice to control the ghoul if he wants to.

- All raid dungeons in Wrath of the Lich King will have both 10-person and 25-person versions. So at level 80, every major encounter and every big boss fight can be experienced with a group of 10.

- Northrend is Huge. It is larger than Outland by a couple of zones, and some of the zones in Northrend are bigger than the largest zone in Outland.

- The mounts available to buy in Wrath will probably be able to take passengers. These mounts will also work in the old world (Provided they are land mounts), so players can give low-level characters a ride! The new mounts will also be slightly faster, around the speed of the Armored Netherdrakes.

Ble litt gira nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe dette ser bra ut. håper vi vil møte arugal i en 5-10 man. og ikke outdoor som en elite 2-3 kan slå. han er episk. var også bra att man kan lage deathknight så enkelt. men siden alle som ahr en 55+ char kan lage en deathknight regner jeg med att deathknighten også starter på 55? hadde vært litt rart og strtet deathknight på 70 når man hadde en char på 55.

Skrevet

Noen som har sett den reklamen for Vossafår, der den utlendingen kommer med spark og forsøker å plukke opp noen busspassasjerer? Pirattaxi på Voss.

Regned med det blir slik når Wotlk kommer ut, Pirattaxi i WoW. Tror jeg da skal lage en guild med navnet "WoW Taxi", hyre en gjeng med personer med slike mounts og starte storgeskjeft. 60% til dem, 40% til meg av den totale inntekten.

WoW goes buisness.

Skrevet

Tenkte en taks på rundt 10s per 50 meter eller noe slikt. Finnes sikkert noen addons som forteller hvor langt du har gått. En tur fra Gadgetzan til CrossRoads blir en god liten slant :)

Skrevet (endret)
The expansion will contain a lot of "vehicle quests" as an evolution of BC's bombing runs - throwing flaming oil at Worgen from horseback, airlifting supplies in a gyrocoptor, and yes, mammoth wrangling.

Ble glad for denne jeg :>

Slike quests er elsk.

Endret av Inxs
Skrevet (endret)
Tenkte en taks på rundt 10s per 50 meter eller noe slikt. Finnes sikkert noen addons som forteller hvor langt du har gått. En tur fra Gadgetzan til CrossRoads blir en god liten slant :)

Tenkte på 3g per min.

Egentlig enda mer mtp at gull sannsyneligvis blir verdt mye mindre i Wotlk.

Endret av Hamaestra
Skrevet

"In The Burning Crusade expansion, the maximum raid size was cut down to 25 players for the Tier 5 and Tier 6 instances: Serpentshrine Cavern, Tempest Keep, Mount Hyjal and Black Temple, as well as the smaller encounters, Gruul's Lair and Magtheridon's Lair. But even encounters at this size weren't quite as accessible to the more casual player base, even after attunements were removed.

Smaller-scale content is king, as evidenced by the game's most popular raid instance, Karazhan. Karazhan is a 10-person raid instance that is commonly cleared in just over two hours. By designing a 10-person raid version of all 25-person dungeons, Blizzard is hoping that more players will be able to experience the encounters, traverse the dungeons, and collect the loot that are the reward for seeking out the endgame."

YES! casuals som meg blir veldig glade;D

Skrevet
Og der la jeg AoC på hylla for godt. Endelig kan jeg få sommerfugler i magen når jeg tenker på exp!

Gief, gief!

så du kommer ALDRI til å spille/prøve AoC pga en liten ting i wow? gir deg 1-2 uker før du tester/spiller AoC vist du har det på hylla (bokstavelig talt)

Skrevet
"In The Burning Crusade expansion, the maximum raid size was cut down to 25 players for the Tier 5 and Tier 6 instances: Serpentshrine Cavern, Tempest Keep, Mount Hyjal and Black Temple, as well as the smaller encounters, Gruul's Lair and Magtheridon's Lair. But even encounters at this size weren't quite as accessible to the more casual player base, even after attunements were removed.

Smaller-scale content is king, as evidenced by the game's most popular raid instance, Karazhan. Karazhan is a 10-person raid instance that is commonly cleared in just over two hours. By designing a 10-person raid version of all 25-person dungeons, Blizzard is hoping that more players will be able to experience the encounters, traverse the dungeons, and collect the loot that are the reward for seeking out the endgame."

YES! casuals som meg blir veldig glade;D

meh

På den ene siden er det konge med flere 10-mans, på den andre siden er det jævlig teit at man kan gå inn med ti personer og drepe Arthas på et par timer. :/

Skrevet

"collect the loot that are the reward for seeking out the endgame."

Håper for guds skyld at dem gjør en ganske stor forskjell i gearet fra f.eks Arthass 10-person og Arthass 25-person. Kjenner jeg Blizzard rett, blir det så close fordi casuals whiner om at gearet dems ikke er like bra som andres.

/sigh

Skrevet

Beste med WotLK blir gear reset egentlig. Mulighet til å rerolle uten å tenke på all den kjipe repgrinden og honorfarmingen

Skrevet (endret)

Blir litt surt suntes nå jeg :( har nettopp cleara sunwell og fått meg godt gear på Main Roguen :( så kommer Gear restart etter bare ett par måneder... men jeg gleder meg litt oxo... Lvl rogues igjen :D (har 2 rogues i 70) Skal lvl med en SYK lvl god / pvp skileld venn irl så det tar nok fort tid til 80 :)

Han fikk meg fra 63 - 70 på 4 timer :O

Også noe fint med WotLK er jo att alle som er kjappe til og lvl har sjangs til og komme inn i gode raid grps :)

Endret av Adrian2211
Skrevet
Blir litt surt suntes nå jeg :( har nettopp cleara sunwell og fått meg godt gear på Main Roguen :( så kommer Gear restart etter bare ett par måneder... men jeg gleder meg litt oxo... Lvl rogues igjen :D (har 2 rogues i 70) Skal lvl med en SYK lvl god / pvp skileld venn irl så det tar nok fort tid til 80 :)

Også noe fint med WotLK er jo att alle som er kjappe til og lvl har sjangs til og komme inn i gode raid grps :)

GZ med world first på Kil'jaeden og sannsynligvis verdens raskeste levling fra 63-70...

Skrevet
- The mounts available to buy in Wrath will probably be able to take passengers. These mounts will also work in the old world (Provided they are land mounts), so players can give low-level characters a ride! The new mounts will also be slightly faster, around the speed of the Armored Netherdrakes.

Konge! :w00t:

Flott at de gjør dette, kan bli litt ensomt noen ganger når man flyr over lange distanser.

Skrevet (endret)

GZ med world first på Kil'jaeden og sannsynligvis verdens raskeste levling fra 63-70...

lol Adrian2211, når du først skal lyve/overdrive, gjør det moderat, så kansje noen tror deg...

Endret av Christeven
Skrevet

lol Adrian2211, når du først skal lyve/overdrive, gjør det moderat, så kansje noen tror deg...

Hahaha, ja, du sier noe der :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...