Gå til innhold

Druid, solo onyxia?


Anbefalte innlegg

Jeg tror det er fullt mulig. Wow druids er ganske gode, jeg hadde orc warrior level 67 ble eid av en 60 night elf druid, for søren!

 

Det er bare det at Onyxia ikke er en ussel level 67 warrior, sammenligningen din har ingen verdi.

 

Forøvrig tviler jeg på at en moonkin kan klare det.

Mp uansett i caster form for å heale, og jeg tipper det blir manaproblemer selv om du går melee.

Prot paladin er det eneste jeg kan tenke meg som kan soloe henne, men ikke før level 80.

 

Patience, my friends.

 

 

Nei, ingen av dere er mine venner. Forøvrig er det umulig å soloe en ?? boss uten haxx0rz.

 

Pisspreik, har allerede soloa en boss som protection.

fint at du skriver hvilken boss, jeg har også soloa en boss i SM...

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som alltid med internett, screenshot or it didnt happen.

 

Ser jeg ikke noe andre beviser enn masse varm luft for at folk har soloa raid endbosser så tror jeg like mye på det som jeg har tro på at politikkerne i norge skal begynne å snakke sant.

 

Det er ingen verdensprestasjon av de sjeldne å soloe Arlokk.

Farma henne forresten i kveld igjen, 37g.

 

Om folk nekter å tro det, det DRITER jeg i ærlig talt, det er da vel ingen som trenger å juge om å soloe en så enkel boss som Arlokk.

Blessing of sanctuary, seal of wisdom, consecrate, bruke trinketen som healer ved block - død boss.

Endret av Skagen
#1
Lenke til kommentar

Vel nå svarer du på mitt og beskylder meg for å være geek og mer som til fordi jeg sier jeg ikke tror at noen kan soloen en endraid boss (og jeg sier endraid boss i mitt innlegg som du svarer på, ikke en "??" boss) hvor du booster av å ha downa en mid raid boss som Arlokk.

 

Om du da har tatt ned Hakkar så vil jeg gjerne vite hvordan du klarte det.

 

Edit: Og forøvrig går tråden ut på om du kan soloe Onyxia, som og er en endraid instance boss.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Et par innlegg med krangling og personangrep er fjernet. Man skal holde seg til sak - ikke person. Så fort man begynner å kalle hverandre for stygge ting er det person det går på, så det ber jeg dere holde opp med.

Og istedet for å la ting gli helt ut, vennligst rapporter personangrep. Svarer man på personangrep med samme mynt kan man selv bli straffet.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Det er sjelden jeg er veldig enig med K-K, men han har helt rett. Arlokk er -lett- å soloe som prot. Ser dere ikke det bør dere følge rådet hans.

Må si meg enig nå tbh.

Vet om flere folk som har prøvd, både med fail og suksess.

Brukte noen sek på google for å finne video når Arlokk blir soloet, and

Det samme har jo en protection warrior gjort.

Lenke til kommentar

En liten forskjell på hvor du finner dem. Hvor Arlokk er en mid raid boss er Onyxia end raid boss. Ikke bare det men Onyxia har litt mer HP og slagkraft enn Arlokk har.

 

Har sett beviser for så langt nede som 2 stk har tatt ned Onyxia men en soloing av Onyxia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...