Gå til innhold

Konkurranse: Overklokk deg til Nederland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oldman: Takk skal du ha! Dette gav meg iallefall ei peikepinn på ka CPUen min burde klare :p

 

Edit: Seriøst, CPuen takla ikkje 446 fbs uansett volt gjennom cpu testen... Forstår ikkje dette heilt...

np :D

Hvis du har en god cpu (37b e.l.) bør du nok klare enda mer. Ihvertfall er min 37b endel bedre enn den jeg hadde der.

GL.

Endret av OldMan
Lenke til kommentar
Han har nok drept med volt oppgjennom tidene :p

Hvis det er meg du sikter til, så har jeg faktisk aldri drept noen cpu. Èn av min 10-15 Barton 2500+ ble delvis ødelagt etter å ha benchet seti over lang tid på på luft og mye volt, men den døde ikke - bare klokket endel dårligere etterpå.

Lenke til kommentar
Han har nok drept med volt oppgjennom tidene :p

Hvis det er meg du sikter til, så har jeg faktisk aldri drept noen cpu. Èn av min 10-15 Barton 2500+ ble delvis ødelagt etter å ha benchet seti over lang tid på på luft og mye volt, men den døde ikke - bare klokket endel dårligere etterpå.

 

Neinei, Wheelman sikta til meg, han :p

 

Todda: har veldig lite mulegheite med innstillingar i bios, det nærmaste eg kjem med er CPU vtt.

 

Testa litt nå og klarte å kjøre CPU testene på 456 med 1,6375 vcore. CPUen min er 38b. Det virka som om at CPuen min sin største fiende er temperaturen... Får sjå, skal ha tørris neste tysdag.

Lenke til kommentar
Han har nok drept med volt oppgjennom tidene :p

Hvis det er meg du sikter til, så har jeg faktisk aldri drept noen cpu. Èn av min 10-15 Barton 2500+ ble delvis ødelagt etter å ha benchet seti over lang tid på på luft og mye volt, men den døde ikke - bare klokket endel dårligere etterpå.

 

Neinei, Wheelman sikta til meg, han :p

 

Todda: har veldig lite mulegheite med innstillingar i bios, det nærmaste eg kjem med er CPU vtt.

 

Testa litt nå og klarte å kjøre CPU testene på 456 med 1,6375 vcore. CPUen min er 38b. Det virka som om at CPuen min sin største fiende er temperaturen... Får sjå, skal ha tørris neste tysdag.

vFSB=VTT. Prøv høyere enn 1.2v.

Lenke til kommentar

Liten statusoppdatering fra min side.

Singelsteger og rør blir litt utsatt grunnet hastverk :p

 

I mellomtiden brukte jeg tiden på å lage meg en benchebenk:

benchebenk005.jpg

benchebenk002.jpg

benchebenk001.jpg

 

Delene er bare testmontert. Har lagt inn vann (:p), så jeg kan kjøre det på det som trengs til enhver tid.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...