Gå til innhold

SGH-S300 Endelig proff-telefon fra Samsung!


Anbefalte innlegg

Tror det skal kunne blandes ja...... De fleste metaller på markedet i dag er jo mixet frem gjennom blanding av forskjellige metaller.

 

 

S S300 kommer sikkert snart. Innen en måned eller to. Ville kjøpt den på telebutikken.no , fordi de har peiling og gode priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og vil ha!!! :lol:

Samsung har desidert de peneste telefonene, og nå kommer jo funksjonene etterhvert også! Det er jo tross alt det indre som teller, ikke sant??? Jeg var på vei til å kjøpe meg en T100 men den kunne for lite, rett og slett. Men nå kunne jeg tenkt å bytte bort nokiaen min...

Lenke til kommentar

Hva er det for noe tull? Selvfølgelig er aluminium et lettmetall! Og ingen tror vel at telefonen bare er en eneste stor klump av aluminium heller vel... Hvorfor skulle ikke hele dekselet være av tynt aluminium?

 

rettet: Trådløst tastatur tomt for batteri... stress :-)

Lenke til kommentar
Hei

 

Jeg har bestillt meg en Nokia 7250, men ville en Samsung SGH-S300 vert et bedre valg? Den har jo ikke digital camera men det spiller jo ikke så stor rolle da. Er mest opptatt av en god telefon med god skjerm kvalitet.

Noen meninger :woot:

 

Det ville klart vært et bedre. valg.

Samsung er overlegen på displayer, det har de vært lenge, og jeg tror de levere displayer til flere andre produsenter også.

Samsung har jo de beste flatskjermene til PC også.

 

Dessuten har Samsung en ekstremt bra feilprosent, som faktisk er en feilpromille!

Lenke til kommentar
Tviler på at telefonene til Samsung er i rent aliminium! Da hadde de nok veid omkring 2 kg!

Hmm... Kabinettet mitt veier 10kg, og det måler 20.5 cm x 47 cm x 52.2 cm, så jeg tror ikke den hadde veid 2kg nei.....

 

Tror du jeg sitter foran laptopen med vekt for å sjekke??? :o Det var en spøk hvis du ikke forsto det! :lol:

Lenke til kommentar
Litt leit at den magnler Bluetooth da :shrug:

/

 

Kjøp t68i eller p800 dei har alt

 

Jeg har selv T68i

Det er en fin telefon, men jeg forstod at Slabbedasken var interressert i god skjermkvalitet. Der er nok Samsung overlegen T68i gitt.

For meg spiller ikke det noen rolle.

Samsung er nok også enda mer solid en SE

P800 er så stor at man virkelig må ha bruk for det om man skal kjøpe den

Lenke til kommentar

SGH-S300 har dobbel fargeskjerm. Siden dette er en sammenleggbar modell, er det altså en skjerm på utsiden og en stor hovedskjerm på innsiden. Det nye med denne modellen er at både skjermen på utsiden og hovedskjermen har farger. Hovedskjermen har relativt høy oppløsning, 128 x 128 piksler, og hele 16.000 farger. Skjermen på utsiden har "bare" 256 farger, men i følge Samsung er det like mange farger som mange fargeskjermmobiler har på sin hovedskjerm

 

 

 

:cry::cry::cry:

 

Må er dette riktig ?? bare 16000 farger? trodde det var 65000 jeg? og med samme oppløsning som Nokia 7250 er det så stir forksjell da?

Lenke til kommentar

hvis kameraet ikke er viktig for deg slabbedasken så er ikke 7250 et bedre valg for deg... det ville det nok kanskje ikke hvert uansett. s300 er en bedre telfon.

 

men hvem har vell ikke lyst på kamera på telefonen? *lurer*

 

det hadde hvert ganske småheftig :wink:

Lenke til kommentar

Det ser ut som om den har 65000 farger allikavel. Må ha vert en feiltrykk i den annonsen jeg fant.

 

Jeg så en annen tlf fra Samsung og som hadde 262000 farger 16 bit fargedybde lik S-300 , men med mange andre funksjoner som f.eks høyoppløslig kaera og mulighet for å ta opp hele 20 min med video opptak. *sikle sikle* :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...