Gå til innhold

SGH-S300 Endelig proff-telefon fra Samsung!


Anbefalte innlegg

Endelig kommer Samsung med en profftelefon.

At den har 40-toners polyfoniske ringelyder bryr meg ikke noe særlig, heller ikke at den har 2 fargedisplayer.

Men det at den har GPRS, MMS og IR-port gjør at jeg er ganske fristet til å kjøpe den.

Litt leit at den magnler Bluetooth da :shrug:

 

hadebra Nokia, nå har jeg funnet et alternativ med god kvalitet faktisk.

 

Les om den på: http://www.cool.no/artikler/mobil-data/sam...gh-S300_mars03/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pratet med en i Samsung om det der en gang faktisk.

Svaret er enkelt og greit at det er en grunn til at man har en antenne. Dette gir bedre dekning og strålene kommer jo også litt mer bort fra øret.

Plager meg med all varmen fra min T68i som jeg får rett i øret.

Lenke til kommentar

Samsung er det eneste av selskapene i mobilbransjen som faktisk tester telefonen fullt ut før den forlater fabrikken. Dette har jo vist seg på reklamasjonene påtelefonene fra Samsung som viser at de ligger under gjennomsnittet når det gjelder feil ved telefonene! :yes:

Lenke til kommentar
sikkert grei den. men hvorfor skal den anntenna være der??? ødelegger jo hele fonen! antenne er UT!

 

Helt enig. Samsung må jo klare å lage en teleofon med innebygd antenne de også. Telefonen ser i og for seg grei ut, men jeg lurer på om den klarer å kjøre spill like bra som dette:

mobilsak12.jpg

Lenke til kommentar

Det der ekke noen telefon, den er dataanimert akkurat som mange andre telefoner for at man ikke skal reklamere for et spessielt merke når man skriver om telefoner. Burde skjønt det når jeg så den designen som minner om 5110, og det burde si litt............... :D

Lenke til kommentar

Grunnen til at det er antenne på nesten samtlige samsung telefoner er at alle er laget i aluminium el. Grunnen til at siemens, nokia, ericsson og andre merker opererer med inntern antenne er at alle disse mobilene er laget av plastikk. Sånn er det bare. Det der med at det hjelper med stråling kjenner jeg ikke til men det er sikkert noe i det..

Lenke til kommentar

Tviler på at telefonene til Samsung er i rent aliminium! Da hadde de nok veid omkring 2 kg! :lol::lol::lol: Få som ville kjøpt de tross fargedisplay og kul design.

 

Samsung er det eneste av selskapene i mobilbransjen som faktisk tester telefonen fullt ut før den forlater fabrikken.
Lenke til kommentar

Lett metall er ikke aliminium. Er godt mulig at aliminium beskrives siom et lett emtall, men tror at Samsung er laget mye av plastikk. Men som de fleste andre telefoner er det jo sansynlig at de blander forskjellige stoffer, da feks. aliminium, inn i plasten.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...