Gå til innhold

Har lyst til å leke med LN2, noen som vil være med?


Anbefalte innlegg

Jeg har nå kommet dit at vann og fase er blitt "kjedelig", har lyst på noe mer :-) Problemet er at jeg ikke har noe rør og intet dewar. Har også liten erfaring med dice/ln2. Har lekt litt med dice i en intelkjøler her hjemme noen ganger, men et rør vil gjøre det hele mye enklere. Plass til mer is og slipper å få aceton over hele rommet.

 

Så, er det noen som har lyst til å være med å prøve ln2/tørris? Er det i det hele tatt mulig å få til et slikt opplegg? Dette er kun på idèstadiet enda, så har ikke tenkt så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

drar opp posten igjen!

 

jeg vil være med på ln2, lenge siden! har nå også kanskje fått tak i en kontakt som kan skaffe.. hadde hjulpet mye hvis vi bare hadde dewar.. add meg på msn hifiking

 

evt send meg pm.....!

Endret av **dp**
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe denne tråden har jeg helt gått glipp av ser jeg.

 

Hva er det dere venter på? Jeg har tilgang på både dewar og LN2 egentlig. Men må smiske endel om vi skal få mye LN2 neste gang tenker jeg. Typisk 100L+ hadde gjort seg :p

 

Hva med en liten samling i garasjen min en helg? Jeg og Stian er der jo rett som det er...

Lenke til kommentar
Hehe denne tråden har jeg helt gått glipp av ser jeg.

 

Hva er det dere venter på? Jeg har tilgang på både dewar og LN2 egentlig. Men må smiske endel om vi skal få mye LN2 neste gang tenker jeg. Typisk 100L+ hadde gjort seg :p

 

Hva med en liten samling i garasjen min en helg? Jeg og Stian er der jo rett som det er...

Ååååh, det er så langt bort til deg.. :p

 

Jeg møter opp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...