Gå til innhold

Deres yndlings episoder av X-files


Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har kjøpt sesong 1 og 2 av denne herlige serien og jeg nyter de aller fleste episodene :) Syns temaet er perfekt for meg, ingenting er bedre enn å se på ufo og nessie programmer på National Geographic, og i The X Files har de tatt disse temaene og stappa det inn i en rå serie ^^

 

Hva er deres favorittepisoder? Og hvilke episoder liker dere ikke? :p

Mine favoritter av det jeg har sett er Squeeze, The Erlenmeyer Flask og hmm The Host. Blir sykt skremt av monster-episodene selvom effektene er elendige mange ganger :blush:

Endret av ErlenmeyerFlask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg har kjøpt sesong 1 og 2 av denne herlige serien og jeg nyter de aller fleste episodene :) Syns temaet er perfekt for meg, ingenting er bedre enn å se på ufo og nessie programmer på National Geographic, og i The X Files har de tatt disse temaene og stappa det inn i en rå serie ^^

 

Hva er deres favorittepisoder? Og hvilke episoder liker dere ikke? :p

Mine favoritter av det jeg har sett er Squeeze, The Erlenmeyer Flask og hmm The Host. Blir sykt skremt av monster-episodene selvom effektene er elendige mange ganger :blush:

 

Det er svært gode episoder det. Men må si jeg synes at X-Files nådde toppen i sesong 3 med episoder som The Blessing Way, Paper Clip og Grotesque.

Lenke til kommentar

Den verste episoden jeg har sett må være ghost in the machine. Syns den var utrolig dårlig, og selve historien var også dårlig :p Og selvom han Mulder satte inn viruset i dataen burde det fortsatt vært bevis for at den var selvbevist skulle jeg tro.

Lenke til kommentar
Den verste episoden jeg har sett må være ghost in the machine. Syns den var utrolig dårlig, og selve historien var også dårlig :p Og selvom han Mulder satte inn viruset i dataen burde det fortsatt vært bevis for at den var selvbevist skulle jeg tro.

 

Haha, den historien der var tynn ja. Og det ville antagelig fortsatt ha eksitert bevis for A.I selv om Mulder føkka opp hardisken.

Lenke til kommentar

Tooms er kongeepisode, men selv syns jeg Squeeze er mye bedre. Squeeze var både mer mystisk og skummel mener jeg :p Begge to eier uansett sykt hardt, Tooms må være den beste karakteren utenom de vanlige i X files. Er han ikke det eneste monsteret som har fått vært med i 2 episoder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...