Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jo ikke akkurat noen som har sagt at det er noe poeng å gå den 18. mai heller. :)

Han kommenterte at det sikkert var ingen som ville gå i tog sidan det var 17. mai, eg ville poengtere at heile vitsen med å gå i tog er at det er 17. mai.

Skrevet
Med tanke på at AoC kommer ut på 17. mai og ikke minst fordi det er 17. mai tviler ejg på at det blir veldig store tog i år.

Om AoC kjem ut den 17. er det i så fall ingen som får det.

Heile poenget med toget er jo fordi det er 17. mai, ikkje noko poeng i å gå i tog den 18.

Litt dårlig formulert setning. Det jeg provde å få fram var at mange kommer sannsyneligvis til å gå ut eller prøve AoC. Og hva mener du med at ingen får det 17. mai?

Skrevet
Jeg kommer sikkert til og være skikkelig fullesjuk 17-mai så kan bli litt WoW da ja ;)

Men back to topic! Noen som vet om det blir noe tog? Har ikke prøvd det før :p

Blir med, jeg. Er ikke noe annet å gjøre på 17. Mai ;)

Skrevet
Med tanke på at AoC kommer ut på 17. mai og ikke minst fordi det er 17. mai tviler ejg på at det blir veldig store tog i år.

Om AoC kjem ut den 17. er det i så fall ingen som får det.

Heile poenget med toget er jo fordi det er 17. mai, ikkje noko poeng i å gå i tog den 18.

Litt dårlig formulert setning. Det jeg provde å få fram var at mange kommer sannsyneligvis til å gå ut eller prøve AoC. Og hva mener du med at ingen får det 17. mai?

Spill butikkene er vel ikke oppe på 17. mai?

Skrevet

Spelet kjem ikkje før 23 mai.

Men vi som har bestilt på nettet har fått eller får pre order key som vi kan bruke til å registere ein konto med, laste ned spelet fra 10 mai og begynne å spele spelet 17 mai.

Skrevet
Jeg kommer sikkert til og være skikkelig fullesjuk 17-mai så kan bli litt WoW da ja ;)

Drikke seg maurings?

Skrevet

Drikke seg maurings?

Næsj... Pause ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt greia jeg. Hvis folk vil slå i hjel tida ved å gå i tog, be my guest. Ingen som tvinger noen til det. Folk kan mene det er så fjollete og tett som bare det, men det å spille WoW i seg selv så mye som 70% av de som spiller WoW gjør er på grensa til galskap.

Personlig skal jeg ligge å sove og vri av meg håret mens jeg prøver å overdøve korpsmusikken. Absolutt ikke fornufting og jeg har sikkert noe veldig mye smartere jeg skulle ha gjort, men det gidder jeg ikke.

Ikke alle som er så forbanna glad i å vorse klokka 12 på morran.

Personlig blir jeg inne fordi jeg hater bråkete instrumenter og enda mer bråkete småunger. Hipp hurra og vi har egen grunnlov altså, men faen jeg hater unger.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

17. mai - kl. 15:00 - deathwing :p

Skrevet

tviler paa at jeg kommer til aa gjoere dette, da det er fult kjoer med smaasoesken og resten av femilien,/venner osv.

at noen vil avse 10 min eller en time til dette har jeg ingen problemer med aa se. har gaatt i tog i andre spill foer, og det er vel kun for morros skyld. ikke at noen "lever" i azeroth og maa gjoere det der fordi de ikke lever i den ekte verdenen.

Skrevet

om alle starter med samme rase, og paa samme server kan man jo kanskje ta en titt innom likevel.

RP-server hadde vel vaert best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...