Gå til innhold

USB 2.0 harddisk og save-games?


Anbefalte innlegg

Hei,

Då har eg nettopp kjøpt meg ein 360 - i hovudsak bare for GTA IV. Grunnen er at det ble mykje billigare enn enn PS3 og same spel. Og at eg fekk ein del ekstra ting med (special edition).

 

Uansett, eg kom ikkje til å tenke på memory unit - og det er jævlig dyrt med 800,- spenn for ein harddisk på 20 GB. Så eg kom over ein tråd om korleis eg bruker min USB 2.0 harddisk (formatert til FAT32) på 360. Høyres fristane ut - men før eg finn ein harddisk og sletter alt som er på MÅ EG vite om det er mogleg å lage brukarnamn her, sånn at eg kan lagre i spill. Er det mogleg? Og kan eg laste ned ekstra innhald frå Marketplace o.l inn på denne akkurat som på ein vanleg harddisk? Viss ikkje, er nokon interessert i å kjøpe driten? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra. Då er Xboxen min faktisk heilt ubrukeleg!

Eg burde visst det når eg valte Microsoft. 900 for ein 20 GB harddisk er UHØRT.

 

Ingen anna måte å gjere dette på? Eg vil ikkje ha harddisk, i alle fall ikkje 20 GB frå M$. Kanskje det er mogleg å bruke ein USB penn? Sikkert ikkje..

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Kan du ikke bruke memorycard til GTA4. Det følger et med i Arcade pakken (hvis det var den du kjøpte). For også kjøpt disse løst, men prisen pr. MB er jo mye høyere enn sammenliknet med HDD.

 

Hva med å kjøpe HDD på ebay.com? Ikke umulig at du kan spare litt penger på det, men sjekk at det ikke er noen soneinndeling på HDD settene til MS.

 

Og bare så du er advart. Når du trekker fra det som blir borte i formatering og den plassen MS reserverer til systemfiler ol. så har du bare 13GB du selv kan bestemme innholdet på.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte Core-pakken. Det er jo det same omtrent, fekk den for 1300,- kroner. Det var vel ikkje et dårleg kjøp? Det var B-Vare, men eg har jo full garanti.

Eller det var et dårleg kjøp, burde venta på PS3. Ergeleg at ALT kostar så mykje. Konsollen er grei nok, men så kjem GTA, minnekort, ein eventuell harddisk, marketplace, live, faen så dyrt det bler. Sikkert dobbel pris av PS3 til slutt..

 

Edit: Noko useriøs åtferd frå mi side. Greit nok at eg får nokre ekstra kostnader, men nokre hundrelappar må eg vel rekne med. Eg var bare så sinna at eg måtte få det ut. Tok meg ein tur og trente og ser straks litt lysare på det heile. Eg får vel kjøpe meg ein XSATA så snart ModNet for desse inn igjen. Takker for alle seriøse svar ;)

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Faktisk. Den var ikkje så frykteleg overprisa heller.

Men dersom eg kjøper XSATA samen med ein 160 gigabyte harddisk til dømes, så fungerer jo det like bra som denne 20 gigabyten fra Microsoft? Eg kan jo lagre dersom eg har XSATA, eller? Dersom nokon veit hadde eg sett pris på svar fortløypande. Eller held det med 20 kanskje? Kor mykje treng eg vil dykk tro?

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd, og vet ikke om du kan bruke den til å lagre save-games, men i alle fall: http://360.xbox-hq.com/xbox-tutorials-60.html

 

Trenger jo igrunn kun et minnekort til å lagre savegames, og det er vel ikke så fryktelig dyrt. Harddisker (20GB versjonen) kan forresten også plukkes opp på eBay til rundt 300,- kroner har jeg sett.

 

Lykke til.

Endret av Limstift
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For save-games er det kun de offesielle harddiskene og minnekortene som fungerer, så enkelt er det.

 

XSATA er for øvrig ikke noe erstatning til en 20 GB harddisk, men en dings man kobler til harddisken slik at man kan se på/utforske den via en vanlig pc, hovedsaklig for å kopiere og laste ned save-games fra nettet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jepp, du må ha MS sitt eget overprisede utstyr. Enten en 20 eller 120 GB harddisk, eller et minnekort på 64 eller 256 MB.

Lenke til kommentar

Angreretten på Elkjøp fungerte fryktelig godt! Eg fekk kvar einaste krone igjen då eg gjekk å sa at eg var alt anna enn fornøgd med Xboxen.

Etterpå tok eg ein tur til Siba, la til 600, og trekker med det tilbake alt det negative eg slang ut om Xbox 360. Tydeligvis hadde eg fått ein elendig konsoll frå Elkjøp, som eg heldigvis fekk inn igjen. Kjøpte heller Premium pakken kor eg fekk med 20 gigabyte harddisk, trådlaus kontroller, 1 mnd live (gull), HD-kablar, med meir. Nå koser eg meg verkeleg. Trekk tilbake at dette er ein konsoll utan potensial, for det er ikkje denne. Den forrige var. Alt eg måtte legge til var 600,- kroner. Flaks at det var elkjøp eg kjøpte den første på. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...