Gå til innhold

MGS4 Limited Edition PAL versjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka akkurat rundt selv og så info om Vol. 2 DVD-en vi visstnok skal få. Limited Edition er ikke oppe på game.co.uk så etter all sannsynlighet, skal vi få den.

 

Venter hvertfall på et eventuelt svar fra kontakten i England.

 

I tillegg står det ikke noe om artbook på play.com. Kan det være mangel på info? Eller får vi den ikke?

Endret av Birkin
Lenke til kommentar

Jeg har i dag vært inne hos Spaceworld og forhørt meg litt om MGS 4 Limited Edition. Og jeg kan med min største glede meddele at Spaceworld Norge kommer til å ta inn 475 eksemplarer av MGS 4 Limited Edition! Jeg kan derimot ikke si hvilke forretninger som vil få inn disse, men det er nok de mest sentrale forretningene som vil få inn flest.

Lenke til kommentar
Jeg har i dag vært inne hos Spaceworld og forhørt meg litt om MGS 4 Limited Edition. Og jeg kan med min største glede meddele at Spaceworld Norge kommer til å ta inn 475 eksemplarer av MGS 4 Limited Edition! Jeg kan derimot ikke si hvilke forretninger som vil få inn disse, men det er nok de mest sentrale forretningene som vil få inn flest.

Får vel ta en tur nedom lokalbutikken da ;)

 

En venn av meg skal jobbe der utover sommern, så det er helt greit ;p

Lenke til kommentar
Uhm... Ikke si at det er det coveret de har på play.com som er den offisielle cover-arten??

Noe så hinsides stygt!

:thumbdown:

 

Jeg håper du kødder? Art fra Yoji Shinkawa er og vil alltid være en standard for Metal Gear. Det er jo win uansett hvor du ser det fra...

 

Jeg kødder ikke, nei.

 

Jeg hadde forventet noe MYE bedre fra Shinkawa-san. Fanarten som det var linket til var faktisk mye bedre.

Og USA-coveret var bare grufullt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Uhm... Ikke si at det er det coveret de har på play.com som er den offisielle cover-arten??

Noe så hinsides stygt!

:thumbdown:

 

Jeg håper du kødder? Art fra Yoji Shinkawa er og vil alltid være en standard for Metal Gear. Det er jo win uansett hvor du ser det fra...

 

Jeg kødder ikke, nei.

 

Jeg hadde forventet noe MYE bedre fra Shinkawa-san. Fanarten som det var linket til var faktisk mye bedre.

Og USA-coveret var bare grufullt. :thumbdown:

Det som er hos Play.com er det coveret man får i Japan/Asia og i Europa.

 

Må si meg enig i at USA sitt cover var ganske dårlig. Men den europeiske derimot er betraktelig mye bedre enn USA's. Det når kanskje ikke de tidligere coverene, men det er igjen langt bedre enn det som er å få på andre spill. Men Limited Edition utgaven vil få ekslusivt cover og annet koselig, så det er ikke helt nøyaktig det bildet som Play.com har.

Lenke til kommentar

Jeg var på en Spaceworld foretning i Oslo, og mannen der hevdet at det bare var denne og en annen Spaceworldbutikk som ville få den inn. Forhåndsbestillingene skulle åpne i løpet av denne uken. Jeg bestiller nok der. Jeg tør ikke å nevne hvilken butikk det er før jeg har fått meg en bestilling selv, men når jeg har gjort det skal jeg selvsagt nevne hvilken butikk det er snakk om :!:

Lenke til kommentar

I dag kan jeg faktisk komme med en "bekreftelse" på en norsk utgave av MGS 4 LE. I Spaceworlds produktkatalog for 2008 kan man se de kommende produktene. En kan da se på side 8 hvor det står at "Spaceworld får ekslusivt collectors edition av MGS4. I denne tøffe boksen følger det med en figur av Snake og en Blu-ray disc med masse spesial materiale om Metal Gear. Denne kommer i et meget begrenser antall."

Lenke til kommentar
Hoho, jeg er #1 i køen på den spaceworldbutikken jeg har bestilt. Burde være ganske bankers at jeg får spille allerede 12.

 

Hvilken spaceworld? Jeg forhåndsbestilte min på storgata i osl, og var en av de første som bestilte, ifølge de bak kassa. De skulle også ha nattåpent den dagen. Blir fet å komme hjem og spille MGS4 på natta. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...