MrLee Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg har ett merkelig problem her. Om jeg prøver å flytte en katalog med underfiler mellom to SATA disker, feiler kopieringen etter 0kb og låser en instans av explorer.exe som jeg ikke får avsluttet uten å logge av eller restarte. Jeg får da selvsagt ikke slette den tomme fila/mappa som blir opprettet på disk nr 2. Kopierer jeg filene for så å slette dem på originaldisken fungerer det fint. Flytte av fil fra disk 2 til disk 1 derimot byr ikke på noen problemer i det heletatt, så her er det ett enveisproblem Disk1->Disk2. Kjører XP 32bit SP2 fullt oppdatert via win update på en X2 3800+ med 2GB ram. Diskene er to Samsung 7200rpm 500Gig SATA disker som ellers ikke fremviser problemer. Hovedkortet er ett DFI Lanpary nForce4 Ultra-D men uten ide driveren til nVidia installert. (chipset driver forøvrig er installert) Eventloggen viser ikke noe uvanlig etter hva jeg kan se (ingen advarsler utenom det vanlige) Noen andre som har hatt lignende problemer? Endret 6. mai 2008 av MrLee
geir__hk Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 ...uten ide driveren til nVidia installertVel, der har du sansynligvis årsaken til problemet.
MrLee Skrevet 7. mai 2008 Forfatter Skrevet 7. mai 2008 Jeg forstod det slik at IDE driveren til nvidia forårsaket mer problemer enn den fikset?
geir__hk Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg forstod det slik at IDE driveren til nvidia forårsaket mer problemer enn den fikset?Du får prøve å installere nvidia driveren og se om det bedrer seg. Kan hende du forstod feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå