Gå til innhold

Warlock eller Shaman?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg velge shaman eller Warlock som min nye char.?

hvilken er best?

PS: ikke si at jeg burde være Warrior eller noe annet!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 70 warlock, er dritt lei av den xD Så nå har jeg startet en shaman til å heale med :D Jeg ville sakt shaman, men men, ditt valg ;)

Skrevet

Synes det er mye artigere å spille som enhancement shammy enn warlock. Shammies er jo også noen resere til å lvle. (40% speed på lvl 20, ankh etc) Synes det er artigere å spille shammy også, men det er min mening.

Kommer også ann på hva du skal være. Shamans kan respecce healing også, i tillegg til dps og gruppe-styrkning. Warlock sin jobb er å gjøre massiv skade i gruppa.

Du har jo ikke sagt om du skal gå PvE (hverken healer eller dps, heller), eller PvP. Prøv å utdype litt mer.

Skrevet
Prøv begge classene til 20 så ser du :).

For tidlig, shaman blir ikke gøy før slutten av 30, tidligst :p

Joda, men finner ut om han vil være caster eller melee. :)

Skrevet

har en 70 lock og en 70 shaman.

min erfaring er at shaman er absolutt gøyest å spille.

har desuten fordelen av at du kan være spellcaster, healer og melee på samme char.

healer delen er vel shamans sterkeste, da min erfaring er at shamans er spillets beste pve healere (min erfaring)...

min lock blir på lvl 70 kun brukt til alchemy og skinning.

shaman er derimot min pve main char. har en hunter for pvp.

sånn levelingsmessig vil jeg si at shaman levler mye saktere enn lock tho..

Skrevet

Jeg har 70 shaman men har også en lvl 24 lock. syns begge er veldig artige jeg men ville uansett gått for en shaman da jeg liker disse best å synes de har mye artige abilities og liker å ha muligheten til å heale og ressurecte folk :) Warlock har helt klart bedre dps men min elemental shaman kan lett ta de så lenge de ikke outgearer meg for mye :)

Skrevet

Ikke level 70 med noen av klassene, men har litt erfaringer. Opplever warlock som kjedelig å spille i forhold til shamanen. Locken er 54, shaman 49.

Til levling kommer warlock en god del bedre ut en shaman. Det føles faktisk kjedelig fordi klassen er såppas sterk solo. Det er stikk motsatt med shaman, da har jeg det gøy under levling. Klassen er mere utfordrende å spille, samt mere gøyal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...