jonna123 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Heisann, Jeg nå har jeg bestemt meg for å kjøpe Gotich 3. Har blitt lei av Obilvion etter mange hundre timer med spilling, så er på utsikt etter et nytt rpg spill. Noe jeg lurer på er om jeg burde spille meg igjennom Gotich 1/2 før jeg starter på 3ern? Historien i spill engajerer meg mye så det er viktig for meg at jeg sjønner den. Er det slik at jeg må ha spilt 1/2ern for å sjønne historien i 3ern?
KayAU Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Du vil nok vere i stand til å forstå historia utan å ha spelt dei foregåande spela, men du vil truleg få meir ut av det om du gjer det. Handlinga er i kronologisk rekkefølge frå 1 til 2 til 3, og mange karakterar går igjen i alle spela. Dersom du er av dei som taklar litt utdatert grafikk og uvande kontrollar, trur eg det beste vil vere å spele gjennom heile serien i følgjande rekkefølge: Gothic 1 Gothic 2 - utan Night of the Raven Gothic 2 - med Night of the Raven Gothic 3 Eg vil anbefale deg å kjøpe Gothic Universe-pakken, so får du alle tre spela, pluss ekspansjonspakken til G2, for rundt ein 300-lapp. Eg misunnar deg litt, som har heile Gothic-serien foran deg. Håpar du får like mykje glede av han som eg har hatt. Berre ikkje start med ei forventning om at dette skal vere ei straumlinjeforma oppleving ala Oblivion. Gothic-spela er ekte RPG-ar, som krever vesentleg meir av spelaren...samstundes som dei gir vesentleg meir tilbake. Eit lite tips: Pass deg når du går ut i skogen... Kay
Skillzthatkillz Skrevet 8. mai 2008 Skrevet 8. mai 2008 Ikke gid treeren først, eneren og toeren er ekstremt mye bedre en treeren. Hvis du spiller de først får du uansett mer ut av treeren, og de er vert tida selv om de er gamle.
jonna123 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Skrevet 9. mai 2008 Okei, takk for gode svar... Det blir nok eneren først nå ja;)Gleder meg, men venter til neste uke før jeg kjøper det. Det er jo knallvær i Oslo omdagen, så kan jo ikke sitte foran dataen da
Naxir Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Når du starter med nummer 1 så ikke slutt å spill fordi kontrollene er fullstendig idiotiske. Etter hvert blir det helt naturlig å spille med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå