Gå til innhold

cs source fps drop

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei allesammen , ble tipset av en venn at jeg måtte prøver og høre her om noen kunne hjelpe meg.. fordi han har fått hjelp når han har trengt det ;D

Dere skjønner jeg .. har nettopp gått over til cssource etter 7-8 år med regular cs.. :D

Så da tenkte jeg at jeg måtte kjøpe et nytt skjermkort, av dette slaget.. evga 9800 gx2 1024 ddr3 .. helt sinnsykt kort. funker på alt unntatt source, for der detter jeg ned helt til 50-60 fps.. "nei jeg er ikke n00b, jeg har am2 5200+ 2,66 ghz dual core, 2048 ddr cl4 ram,7200 rpm hdd's. Det jeg da ikke skjønner, hvordan kan jeg da droppe i cs:source, når andre spill som er mere krevende går fint som faan på 1280x1024 max.. :S

Har testet ulike configs, kjørt v-sync på og av, gjort om antialising og alt det man kan gjøre om på advansed på skjermkortet, har til og med kjørt 100hz uten lykke .. noen som har noe erfaring med source? og kanskje kan hjelpe meg.. "verdt og nevnes; jeg har bare 500 Watts strømforsyning, på den har jeg 2 hdd's, 1 cdrom, 2 hdd kjølere,5 vifter som er inne i toweret.. integrert i dørene .. kan ikke skjønne at det skal ha noe betydning*

? HJELP _ fra en frustert gamer:D

Har også nylig formatert, reinnstalla alle drivere til de nyeste. jepps :D

Endret av dARKANGEL23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...