lolzormaxor Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 er jeg den eneste som har klart gta iv singleplayer under 30 timer achivementen? Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Nei. Klar den under 9, så har du noe å skryte over. Lenke til kommentar
compartment Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 har det noe og si for hoved storyen om jeg bruker cheats Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Kodene blir lagra på Mobilen. Det syns jeg er litt deilig.. Når jeg bare løper rundt i byen ;D Jeg bruker ikke koder på oppdrag.. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jeg fikk akkurat det nye huset. det fine.. Det var sykt fett Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hvorfor står det (5) ved siden av Liberty City achievmenten? Er det fordi du må minst ha 5 venner igjen? Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Faen samme har skjedd med meg, brukte koder men ikke på oppdrag, nå ligger kodene lagra på telefon og jeg har mista 3stk Achievements, kjipt siden jeg ikke er ferdig, men faen storyen ender vell som den skall selvom jeg har mista et par Achievements, gidder ikke begynne på nytt nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P There you go. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P Det er en glitch på flyplassen (sikkert andre steder også), som gjør at du kan få den achievementen med flere hopp.. Bare kjør ut på rullebanen, og sikt med det ene forhjulet på de gule "hoppa" på grasset mellom rullebanene.. Så er det bare å gjenta til du har achievement.. Jeg fikk den ikke etter de første 5 hoppa, men fikk den selv om jeg fordelte rullinga på flere hopp.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P Det er en glitch på flyplassen (sikkert andre steder også), som gjør at du kan få den achievementen med flere hopp.. Bare kjør ut på rullebanen, og sikt med det ene forhjulet på de gule "hoppa" på grasset mellom rullebanene.. Så er det bare å gjenta til du har achievement.. Jeg fikk den ikke etter de første 5 hoppa, men fikk den selv om jeg fordelte rullinga på flere hopp.. Se filmen hos Youtube Takk, får vel prøve dette ut i morgen tidlig:) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 fikk det til ... takktakk;) Lenke til kommentar
xelA Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Den achievementen er jo ganske grei, og når du uansett er på flyplassen, kan du jo ta wheelie achievementen også Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Den achievementen er jo ganske grei, og når du uansett er på flyplassen, kan du jo ta wheelie achievementen også Se filmen hos Youtube Har tatt den også(Y) Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Prøver å få No more strangers achievmenten. Noen som har klokke tiden du kan møte de forskjellige folka på? Finner bare kart på nettet. Slenger inn ett spørsmål til. Er det mulig å hoppe over noen missions eller noe slik at det blir umulig å få 100%. Si ifra om dere ikke forstår mitt spørsmål. Endret 5. juni 2008 av Billy_Bob Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2008 jeg forstår ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Fikk akkurat Under the radar achievementen, jobber for finish him nå, fant forresten en bra guide " Blir achievemts jakting ikveld:) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2008 Tenkte nå som playstation 3 får sånn achievements kommer det innn til gta4?? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2008 Nå har jeg bare MP achievements igjen! Woot! De siste tre prosentene i singleplayeren var noe shiit.. Lykke til til alle GS whores! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2008 Nå har jeg bare MP achievements igjen! Woot! De siste tre prosentene i singleplayeren var noe shiit.. Lykke til til alle GS whores! Hvor lang tid tok det deg? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2008 Hadde spilt i 56:01:03 på den ène savegamen når jeg fikk 100%. De siste 15-20 timene bare kødda jeg rundt siden jeg ikke ante hva som skulle til for å få de siste prosentene, though. Storyen gikk på rundt 20 timer, hvis jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå