Gå til innhold

Achievements + Cheats i GTA IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kodene blir lagra på Mobilen. Det syns jeg er litt deilig.. Når jeg bare løper rundt i byen ;D

Jeg bruker ikke koder på oppdrag..

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Jeg fikk akkurat det nye huset. det fine.. Det var sykt fett :D
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faen samme har skjedd med meg, brukte koder men ikke på oppdrag, nå ligger kodene lagra på telefon og jeg har mista 3stk Achievements, kjipt siden jeg ikke er ferdig, men faen storyen ender vell som den skall selvom jeg har mista et par Achievements, gidder ikke begynne på nytt nå.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P

 

Det er en glitch på flyplassen (sikkert andre steder også), som gjør at du kan få den achievementen med flere hopp.. Bare kjør ut på rullebanen, og sikt med det ene forhjulet på de gule "hoppa" på grasset mellom rullebanene.. Så er det bare å gjenta til du har achievement.. Jeg fikk den ikke etter de første 5 hoppa, men fikk den selv om jeg fordelte rullinga på flere hopp..

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Noen som har tips til å klare Roll Over achievemtsen? har lyst på den:P

 

Det er en glitch på flyplassen (sikkert andre steder også), som gjør at du kan få den achievementen med flere hopp.. Bare kjør ut på rullebanen, og sikt med det ene forhjulet på de gule "hoppa" på grasset mellom rullebanene.. Så er det bare å gjenta til du har achievement.. Jeg fikk den ikke etter de første 5 hoppa, men fikk den selv om jeg fordelte rullinga på flere hopp..

 

Se filmen hos Youtube

 

Takk, får vel prøve dette ut i morgen tidlig:)

Lenke til kommentar

Prøver å få No more strangers achievmenten. Noen som har klokke tiden du kan møte de forskjellige folka på? Finner bare kart på nettet.

 

Slenger inn ett spørsmål til. Er det mulig å hoppe over noen missions eller noe slik at det blir umulig å få 100%. Si ifra om dere ikke forstår mitt spørsmål.

Endret av Billy_Bob
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Nå har jeg bare MP achievements igjen! Woot! De siste tre prosentene i singleplayeren var noe shiit.. Lykke til til alle GS whores!;)

 

Hvor lang tid tok det deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...