Gå til innhold

Assassins Creed vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei, jeg var å kjøpte meg assassins creed directorst cut edition i dag.. jeg kjører et Vista 32bit system med mer enn bra nok chipset også.. men når jeg starter spillet altså trykker play får jeg bare opp et feil meldings vindu hvor det står att Assassinscreed_dx10 ikke vil starte.. noen ideer hav som kan være galt? :S

assassins.jpg?t=1210085593

Endret av Kanibar
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv å kjør det som administrator, og prøv kompabilitetsmodus for windows xp hvis ikke det funker.

Husk også å skru av daemon tools og disble virtuelle enheter om du har dette oppe, siden AC har en kopibeskyttelse som ikke vil samarbeide disse tingene.

Endret av Bellicus
Skrevet
Prøv å kjør det som administrator, og prøv kompabilitetsmodus for windows xp hvis ikke det funker.

Husk også å skru av daemon tools og disble virtuelle enheter om du har dette oppe, siden AC har en kopibeskyttelse som ikke vil samarbeide disse tingene.

har prøvd begge deler... skjer ikke noe... eller da starter jeg den også påstår den at den ikke finner CD-rom eller at det er feil CD..

Skrevet (endret)

Du kan jo prøve å gå inn i AC mappen og prøve om det funker bedre å kjøre assassinscreed_directx9 heller.

Edit: Ser jo at du har alchohol, er du sikker på at du har disablet virtuelle cd/dvd-stasjoner?

Endret av Bellicus
Skrevet
Du kan jo prøve å gå inn i AC mappen og prøve om det funker bedre å kjøre assassinscreed_directx9 heller.

same shit.. den sier at jeg ahr feil CD i men det er jo bullshit.. har et CD rom og der er Assassins creed i... faen eller ass.. xD

Skrevet

Hadde akkurat samme problemet når jeg skulle spille civilization4, det spillet har også en kopibeskyttelse istedenfor cd-key. Og det som hjalp var å stenge av daemon tools helt. Hvis ikke dette hadde funket hadde jeg prøvd å avinstallere alchohol/daemon tools, men det er opp til deg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...