zomglol Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" .
FrodeA Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 jeg antar det går hvis du fjerner skjermkort-driveren! ..og grunnen til at du vil det er..? få den gode gammeldagse skjermkvaliteten tilbake?
Spaz Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes Endret 5. mai 2008 av Spaz
zomglol Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes hm, dvs egenskaper - innstillinger - avansert - skjerm - hak av "skjul alle modi som skjermen ikke kan vise" ? For det går jo på hertz, ikke bits ?
zomglol Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Skrevet 6. mai 2008 Hei. Er det mulig å få til 8bit i windows, selv om jeg i alle fall har kun 16 og 32 som alternativer i "Egenskaper" . display properties -> settings -> advanced -> adapter -> list all modes hm, dvs egenskaper - innstillinger - avansert - skjerm - hak av "skjul alle modi som skjermen ikke kan vise" ? For det går jo på hertz, ikke bits ? nvm, fant det ut : D THANKS! Oldsch00l da ; D
qwert Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Du kan også gjøre dette 'automagisk' på en per-programbasis via kompatiblitetsfanen under egenskaper for en snarvei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå