Gå til innhold

Veddemål, Trenger hjelp;)


Anbefalte innlegg

Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter.

Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips?;)

Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter.

Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips?;)

Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o )

 

Røsk ut alle pinnene først og det skal gå på 5 -10minutter om du ignorerer icebrain.

 

*edit*

 

Og ising i tenner. :p

Endret av Ole J
Lenke til kommentar

Jeg regner med dere ikke har avtalt hvor myke/smeltede de kan være? Så lenge det er biter igjen, kan du si at du spiser dem. La dem tine en stund først mao, og legg isen uten pinner i en stor bolle. Husk skje, så slipper du å frise av deg fingrene i tillegg. :p

Lenke til kommentar

Det der er bare tull. Må ikke finne på å dytte salt opp i nesa. Det vil svi værre enn pepper.

 

Legg alle i en boks og la dem smelte, så drikker du innholdet etterpå. Da har du jo i teorien "spist" alle sammen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter.

Nå som sommeren er på vei og jeg snart må prøve på dette lurte jeg på om noen hadde et par tips?;)

Mange penger står på spill folkens , håper på seriøse svar som kan hjelpe. (F.eks noe jeg kan spise i forveien så at jeg ikke får så sykt icebrain ;o )

 

Har dere blitt enig om at isen må være frossen? Hvis ikke tiner du all isen i en boks og drekker så fort du makter :)

 

Du får nok protester, men hvis de krever at det skal være en IS tilfører du bare isbiter ;)

Lenke til kommentar

Tror aldri i livet du klarer det.

 

Men prøv å svelg dem som fort som mulig. Brain freeze kommer av at ganen blir kjølt ned og kroppen tror at hjernen(like over) blir eid. Det hjelper å presse tunga opp mot ganen, evt hvis du har lov prøv å skylle med litt varm te?(ikke for varm, drit å få både brain freeze og skolda munn)

 

Carl :)

Lenke til kommentar
Ja som tittelen godtok jeg i et svakt øyeblikk å "prøve" å spise 2 pakker friskis (aka 20 stk) på 15 minutter.
Nesj, protesterer de kan du bare si at de ikke har lov å endre reglene i ettertid som de vil. Da blir veddemålet ugyldig.
Så lenge de avtalte at han skulle spise dem, sitter han nok i klisteret.
Lenke til kommentar
Klarer du dette er du helten min!

 

Kan jeg spørre hvor mye du får for dette?

 

Mener å huske at det var 150kr:P, Må betale isen selv tho.. så tjener vel 100 kr hvis jeg greier det:).. blir vel til helgen..

Isen må være frossen btw =/

Sorry meg.. men 150 kr? Hadde aldri gjort det for så lite.. Huff.. Hadde det vært noen tusen å tjene på det så

Lenke til kommentar
Kjør hele greia til sørpe i hurtigmikser slik han over meg foreslo, og så slurper du det i deg med en gummislange slik at isen ikke kommer i kontakt med ganen og kjøler den ned (slangen må altså gå ned til svelget).

 

Må nok spise det som vanlig is :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...