Gå til innhold

Old school! lvl 60 PvP


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har kjøpt meg ny konto uten Burning Crusade for å gå litt tilbake til gode gamle pre-tbc. Selv om det ikke blir HELT pre-tbc, så er det det nærmeste jeg kommer.

Uansett; planen min var å lage meg en lvl 60 shadow priest for litt old-school PvP. Selvfølgelig så mye outdoor PvP som mulig.

 

Er det noen som har tips til gear og enchants? Hadde tengt meg warlord settet + high warlord weps, bare fordi det er mad fett :p Vil helst ha så mye old school gear som mulig, men enchants etc. kan godt være fra BC.

 

Last thing; Hvis noen vil bli med meg på dette kan dere mekke chars på deathwing horde side :)Heter Devastra in game.

 

 

-Old School Devastra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan vel ikke bruke _noe_ fra TBC uten å oppgradere, enchants inkludert ?

 

Ellers er det jo veldig straight forward. PvP for R14- gear, evt finn deg et guild som gjør MC/BWL/Naxx osvosv.

Er trinkets og ringer fra DM, kanskje.

 

 

Lykke til med å ganke level 55-57. 58+ er i Outlands, og du kan vel se langt etter de om ikke du stikker til IF/SW (Og blir ganket av lvl 65- vaktene)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Neida, jeg, henrik og mats er hordes, ikke ally.. Skal vi møtes? :)

 

Bare send pm om tidspunkt og møtested, så møter vi deg. :devil:

Lenke til kommentar

Jeg så for en tid tilbake på wow forumet at det var en server som veldig mange hadde dedikert til Pre TBC server. Det var vist veldig mange som hadde reolla til 60 på denne serveren, Husker ikke navnet da men du finner det sikkert med litt googling, anbefaler deg i vært fall og rolle der vis du vil oppleve 'Old School'<3

 

 

Edit: Svarte kanskje ikke på spørsmålet, men jeg anbefaler at du sjekker det ut vis du vil ha mange 60s å sloss mot:p.

Endret av carlgutt
Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg ny konto uten Burning Crusade for å gå litt tilbake til gode gamle pre-tbc. Selv om det ikke blir HELT pre-tbc, så er det det nærmeste jeg kommer.

Uansett; planen min var å lage meg en lvl 60 shadow priest for litt old-school PvP. Selvfølgelig så mye outdoor PvP som mulig.

 

http://ctprofiles.net/148199

 

Hva sier du til 600 damage og 4.7k HP? :)

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg ny konto uten Burning Crusade for å gå litt tilbake til gode gamle pre-tbc. Selv om det ikke blir HELT pre-tbc, så er det det nærmeste jeg kommer.

Uansett; planen min var å lage meg en lvl 60 shadow priest for litt old-school PvP. Selvfølgelig så mye outdoor PvP som mulig.

 

http://ctprofiles.net/148199

 

Hva sier du til 600 damage og 4.7k HP? :)

 

Den var nice da :) Tror heller jeg vil gå for staven.. Bare fordi den er så forbanna rå! :p

Til deg som mente jeg sku rerolle til den "60" servern; Jeg er lvl 59 så jeg tror jeg holder meg til deathwing :p

 

Driver å grinder litt honor nå, og jeg har sett overraskende mange 60's meg rank 14 gear, så dette ser jeg virkelig fram til :)

Lenke til kommentar
Den var nice da :) Tror heller jeg vil gå for staven.. Bare fordi den er så forbanna rå! :p

Til deg som mente jeg sku re rolle til den "60" servern; Jeg er lvl 59 så jeg tror jeg holder meg til deathwing :p

 

Driver å grinder litt honor nå, og jeg har sett overraskende mange 60's meg rank 14 gear, så dette ser jeg virkelig fram til :)

 

Ok Tenkte bare vis du ville oppleve store guilds battles of sånt så hadde det vært et bra alternativ, Du kan jo alltids bruker Paid Character transfer:P.

 

Men det kommer jo helt and på hva du vill, nå vet i vært fall om det ;).

Lenke til kommentar
Ok Tenkte bare vis du ville oppleve store guilds battles of sånt så hadde det vært et bra alternativ, Du kan jo alltids bruker Paid Character transfer:P.

 

Men det kommer jo helt and på hva du vill, nå vet i vært fall om det ;).

 

Tengte ikke en gang på Paid transfer :p Takk for tipset :) Blir i allefall enda en stund til, ettersom jeg er raka blakk på "old school kontoen" og har shit loads med gull på main kontoen :p

 

Men si ifra hvis du finner ut mer om den servern og slikt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...