bandreas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Siden det har fungert for mange, og noen enda river seg i håret, tenkte jeg å dedikere en tråd alene til dette. Løsningen er ganske enkel Skulle spillet ditt henge seg: - Skru av konsollen og ta ut discen. - Gå til Instillinger --> Nettverksinstillinger --> Internettforbindelse og sett den til DEAKTIVERT (Jeg har norsk språk, men dere med engelsk skjønner det helt sikkert ) - Kjør GTA IV igjen som vanlig og save game'n din skal fungere knirkefritt Stod at det var en slags overbelastning av routerne som gjør at spillet henger seg. Jeg skjønner ikke hvordan, men når man fjerner internettforbindelsen går det da fint igjen. Håper alle med freezes får fikset dette nå Endret 3. mai 2008 av bandreas
gorber Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg nappa ut den eksterne HD'en, så funka det plutselig igjen.
Nitrius Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Er mange som fikk problemer med å loade spillet idag. De fleste tror det har med rockstar(eller hvem som hoster serverne) å gjøre, siden spillet skal laste opp stats hele tiden og det da forårsaker en liten smell når ting i andre enden ikke funker. Så om du ikke før i dag fikk smake på problemer som frysing/spillet vil ikke loade, så er nok dette det som er problemet, og ikke at det er noe feil med selve spillet eller din konsoll. Edit: Så ja, ikke panikk og slett save files/game files, ta heller bare å kutt internettet til PS3en din, som allerede nevnt. Endret 3. mai 2008 av Nitrius
Pilot_ Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Da gir det jo mening at ved å deaktivere nettet, så går ting glattere, isteden for at den prøver og laste på et overbelastet nett.
Thespaniard Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det er så genialt at det er inett som er problemet Dette må da være R* sitt problem og ikke konsollene?
SirKenneth89 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Håper for Guds skyld at det ikke er konsollene sin feil! Men har dere 360-eiere også slike problemer? Virker som om det er på PS3 dette skjer mest... Jeg får helt angst hver gang det loader, i frykt for at alt skal låse seg! Synd hvis et spill som GTA IV skal "ødelegges" av frysing og sånt...
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 det var bra.. konsollen min har låst seg 5-6 ganger ved oppstart av spillet i dag.
GETINTHEVAN Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har også hatt problemer i dag. Spillet fryser og stopper helt og når jeg skal loade en save så står det bare "loading" i en evighet. Huff. Begynte å tro at det var noe galt med maskinen eller spillet nå.
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 det holder å bare logge av PSN =) Helt sant som Maxi sier, lettere er det også.
sablabra Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Håper for Guds skyld at det ikke er konsollene sin feil! Men har dere 360-eiere også slike problemer? Virker som om det er på PS3 dette skjer mest... Jeg får helt angst hver gang det loader, i frykt for at alt skal låse seg! Synd hvis et spill som GTA IV skal "ødelegges" av frysing og sånt... Jeg har ikke opplevd frys i løpet av de 15 timene jeg har spilt på min Xbox 360 Arcade. De som opplever frysing på xboxen, tror jeg i utgangspunktet har en feil med konsollen. F.eks at gpuen blir for varm slik at den blir ustabil, noe som ofte forekommer før velkjente RROD inntreffer. GTA IV presser xboxens maskinvare lenger enn de aller fleste spill, noe som kan forklare at veldig mange har fått RROD mens de spiller GTA IV.
bastard81 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Funket etter jeg logget av psn Men mitt fryser kun når jeg skal prøve multiplayer. Hver gang. Da må jeg bare vente til Rockstar fikser severne? Har også en elendig router jeg sliter med å åpne porter med må jeg ta med.
Tobe__ Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Spillet mitt har fryst 2 ganger i løpet av de timene jeg har spillt det. Dette tror jeg skyldes at drevet i maskina ikke er helt stabilt, siden det skjer med andre spill også. Ellers fungerer det helt knirkefritt!
Snerk Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Mitt har også fryst noen ganger i løpet av mange timers spilling nå. Loading frysen kom også ofte etter jeg reinstallerte spillet pga noe annet. Det som funket for meg var å ta backup av nyeste save, slette alt av gta filer fra harddisken, reinstallere spillet, starte nytt spill, legge inn den gamle saven (bare spill save, ikke profile save). Jeg har ikke hatt noen frys etter jeg gjorde det, selv med internet og psn aktivert. Men det var bare i går så vi får se om det holder seg. Endret 5. mai 2008 av Snerk
shaker Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg hadde også masse problemer men det har funker feilfritt hver gang jeg signer ut av PSN før jeg starter spillet. Edit: Har enda ikke prøvd å spille online så jeg håper de fikser det snart Endret 5. mai 2008 av shaker
bastard81 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Geniale greier. Har spilt knirkefritt etter jeg deaktiverte nettet her også. Får vel gjøre som de fleste og spille singleplayer til Rockstar ordner en patch.
cHilfiger Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 har spilt i ca. 6-7 timer, og har ikke fått bildet fryst en gang. viste ikke at det skjedde før jeg leste om det her. *bank i bordet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå