Gå til innhold

AoC: Er det stats forskjell mellom gutter og jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier, er det stats forskjell mellom gutter og jenter f.eks at jenter tar mer damage enn gutter men gutter har mer liv og bedre defence?

Bare lurer.

-Haffi

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvorfor i ### skulle det det? da måtte alle tanks bli male og alle dps bli dame for å bli best..

Nei men det var sånn i lotro så kunne hende det var det her også, men det var bare de første 5 lvl eller no da :p

Skrevet

Det er jo ikke latterlig, det er jo ganske logisk at menn er sterkere enn kvinner, men at kvinner har lettere for å pugge teori enn menn. På den andre siden blir det litt dumt siden dette betyr at jenter som spiller kvinnelige karakterer ikke "bør" spille såkalte tanks, selv om at de liker den spillestilen bedre enn f.eks mage.

Skrevet
du er klar over at de fleste "jenter chars" in-game er menn?

jepp:p

var zelzinus jeg reffererte til ;) siden han sa at jenter i RL da ikke bør spille tanks.

aa ok.

Skrevet
Var det ikke i USA hvor flere jenter spilte MMORGP enn gutter? Kan huske jeg har lest en slik artikkel.

Lol, det er ikke mulig! det var sikkert i zimbawe eller noe :p

Skrevet (endret)
Var det ikke i USA hvor flere jenter spilte MMORGP enn gutter? Kan huske jeg har lest en slik artikkel.

da har du nok lest grundig feil.

Lol, det er ikke mulig! det var sikkert i zimbawe eller noe :p

Er rimelig sikker på at jeg ikke har lest feil. Prøvde å google, men fant dessverre ikke artikkelen. Fant though en artikkel hvor det står at 38% av de som spiller er jenter.

Artikkelen

EDIT: HER er også en fin artikkel som viser at i USA er 43% av de som spiller jenter og at jenter foretrekker MMORPG (artikkelen er fra 2003).

Endret av KnewtFan
Skrevet
er en forskjell mellom statistikken for alle spill i verden og statistikken kun for mmorpg vettu..

Leste du den andre artikkelen? Der sto det at jenter foretrekker MMORPG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...