zandzpider Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 topic sier vel sitt? har store problemer når det gjelder det her. skal ringe til ngt snart men tenkte å poste her først. noen ideer ? vi har 2,3 mbit ned og 640 opp det er en bedrifts linje
Jørgen Sørheim Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Post subject: ngt --> msn hopper ut + irc må svinebinde msn til maskinen, da.
b-real Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Post subject: ngt --> msn hopper ut + irc må svinebinde msn til maskinen, da. Ring heller NGT...
Admin'c Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 kan jo prøve trillian da, som er et program som bruker begge... er en kombinasjonserstatning for irc og msn aol++
P@rm@nn Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Har selv dette problemet og har vært tråd om det før, men vi fant aldri løsningen. Jeg bruker trillian istedenfor Msn, og har alikavell problemet(problemet var der med Msn også). Det går greit under vanlig bruk, men når jeg oppdaterer "the all-seeing eye" så hopper den ut. Min teori er at Msn regelmessig sender og motar pakker til noen for å bekrefte at den er online, men så bruker "the all-seeing eye" så mye av linjen at de pakkene ikke kommer fra. Det som er lit rart er at jeg kan greit surfe mens jeg oppdaterer "the all-seeing eye". Har Ngt 704/384.
KAS Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Det er ikke noe ála dette problemet vel? jeg sliter med at hele forbindelsen detter ut noen sekunder. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=74256
eugynon Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 topic sier vel sitt? har store problemer når det gjelder det her. skal ringe til ngt snart men tenkte å poste her først. noen ideer ? vi har 2,3 mbit ned og 640 opp det er en bedrifts linje Dette har jeg selv problemer med, det er MSN som gjør det. Det skjer spesielt når jeg skal sende all p0ren min over MSN, da faller jeg ikke bare ut av msn, men hele ruteren reb00ter.... Jeg vet IKKE hva som gjør det, men jeg bruker ikke msn lenger... Det er mange som har det problemet også... men BARE når jeg skal SENDE filer gjennom msn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå