Gå til innhold

Netcom innfører forskjellsbehandling


Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse

off dette er jo bare fucking fantastic egentlig.. jeg har nå Netcom Smarttalk, et abo jeg har vært strålende fornøyd med, særlig med ringepris på 0,45 pr min uansett hvem jeg ringte, god pris egentlig.

 

NÅ har netcom fucka opp, så viss jeg skulle finne på å ringe en venninne med tele2, OPS 0,80 i min, ALTSÅ dyrere enn de fleste vanlige abo... WEEEE motherF%¤#ER. så er nok ganske sikkert at jeg skaffer meg TELE2 nå, etter å ha hatt netcom i over 10 år... Jaja, blir nok enten Champion, som er billig eller kanskje Snakkis, får se hva som lønner seg for min del.

Lenke til kommentar
Telefonselger... Don't shoot me!

Skyt, definitivt :p

 

Nei, vær nå litt snille med mobilabonnementstelefonselgerne ;) Når de ringer sier du bare at du har bedriftsabonnement. Spør de om du betaler regningen selv sier du nei, så sier de takk for seg.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

:) Det var en god ide. (Definitivt bedre enn å si: "nei takk, jeg kjøper heller opp til flere kinobiletter i måneden enn å betale for ustabil gprs og hakkete mobil- tv i knotformat". Siden det gjerne blir mere.. "men vi har...eh.. mobilt bredbånd, og.. vel.. for bare..." - rart med det der.

 

Jeg mener - hvorfor kan ikke telefonselgere si ting som: "å, ja, ja - da er ikke du en interessant kunde for oss, haha, vi ringer igjen når vi har noe du kanskje vil kjøpe". Istedenfor å late som om jeg egentlig vil ha et dårlig produkt hvis jeg bare tenker meg om litt mer? *sukk*

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...