Alastor Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Ja.. problemet står i emnet, jeg får ikke noe bilde opp, bare musikken og muspekeren. Dette gjelder både videoene til å begynne med, og det jeg antar er meny-bildet til slutt. Oppdatert grafikkortdriveren (ATI X800) uten at noe løste seg. EDIT: Patching og alt fungerte, det er i det jeg trykker "play" etter patchinga at ting går i ball. EDIT2: Når jeg setter simpleconfig til "windowed mode", så får jeg bilde . Rart. Endret 2. mai 2008 av Alastor
arlion Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 lite spørsmål, har du en eldre prossesor? tenker i fra før Pentium 4, før release så støtter ikke Age of Conan prossesorer som ikke har SSE2 støtte, dette gjelder alt før Pentium 4 tror jeg.
ArchEnemY Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Kjør simpleconfig fila som ligger i katalogen du installerte spillet i, gå på graphics og ta bort haka på "full screen". Kjør spillet og se om dette funker bedre. Får du bilde kan du avslutte det og prøve å hake av full screen igjen. Håper det kan være til litt hjelp. Virket for meg
maanemann Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Kjør simpleconfig fila som ligger i katalogen du installerte spillet i, gå på graphics og ta bort haka på "full screen". Kjør spillet og se om dette funker bedre.Får du bilde kan du avslutte det og prøve å hake av full screen igjen. Håper det kan være til litt hjelp. Virket for meg Eller man kan bare jekke ned skjermoppløsningen i config.exe fila i game-katalogen. (er også link til den, "Settings", på loaderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå