OlavHW Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 En høyt ranket offiser i guildet mitt har tydeligvis fått kontoen sin hacket. Han har nettopp tatt ut masse dyre ting og alt han kan av gull. Totalt verdier for noen tusen G. Har ikke fått kontakt med han enda og han svarer ikke på ingame whispers. Jeg mener å kjenne han såpass bra at jeg ikke kan tenke meg at han ville ha gjort dette selv, så jeg er overbevist om at kontoen hans må være hacket. Det jeg lurer på er om noen vet om Blizzard hjelper med sånt? Dvs kan vi få tilbake større eller mindre deler av det vi har mistet? Selvfølgelig forutsatt at vi til slutt får tak i han og at han selv bekrefter overfor Blizzard at kontoen er hacket.
Alastor Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Evt så har han lånt bort passordet til en annen i guildet som han "stoler på", eller en annen kompis av seg osv.
Alpakasso Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Blizzard hjelper i hvertfall ikke til når det gjelder guildbanker som har blitt ninjaet. Vet ikke hvordan de gjør det hvis det er hackere innblandet.
faldmo Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Vår bank har blitt tømt av hackere 2 ganger siste mnd :00, fått tilbake 50% av stuffet ca, fått penger, men ikke alle items Endret 2. mai 2008 av cake^
mariant Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg fikk kontoen min hacket, og ettersom jeg var offiser i guildet robbet de GuildBank i samme slengen. Masse gull, dyre materialer/receipes. Vi oppdaget det ganske fort, og fant ut hvem som hadde gjort dette ved å følge med på AH - og rapporterte alt til GM som sperret kontoen min. Etter ca. 4-5 uker fikk jeg igjen alt av utstyr og gull, og det samme gjorde GuildBanken. Så jeg tror det avhenger på hvem som utfører undersøkelsen av saken. Fikk tilbakemelding fra GM om at vi hadde vært ærlig angående hva som hadde blitt borte (hadde blandt annet bare 75 G på kontoen min), og at dette hadde styrket saken vår.
øl_i_tastaturet Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 En i guilden min ble hacket og banken ble tømt. Fikk tilbake det meste vi.
Lyral Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det skal være fullt mulig å få tilbake det meste av itemene om ikke alt fra en gamemaster. En officer i guildet vårt ble hacket idag og tømte banken. Vi snakket med en GM og han var mer enn behjelpelig med å få tilbake itemene våres. Guildmasteren våres må bare komme hjem fra jobb først, å page en ny GM å snakke med han, så er det fikset. Så det er mulig, ja. -Bjarte
NoMilkToday Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Haha! Vell kontakt blizz. skjedde meg min guild for 1 mnd siden. Og alt er tilbake. Til og med brukeren til lederen så null prob
admir23 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Guild banken vår ble robbet av en i guilden som leavet rett etterpå, vi fikk ingenting tilbake.
Lightningwolf Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Sånn går det når dere deler passord.De kan faktisk ha fått keyloggers da. Ikke at det er en unnskyldning da de er lette å unngå men.
mad_arab Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Vår bank har blitt tømt av hackere 2 ganger siste mnd :00, fått tilbake 50% av stuffet ca, fått penger, men ikke alle items På tide å bytte guild.
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sånn går det når dere deler passord.De kan faktisk ha fått keyloggers da. Ikke at det er en unnskyldning da de er lette å unngå men. Hør her, guidlbanken ble tømt av et MEDLEM, som så stakk. Ergo hadde han tilgang til guildbanken via passord-deling.
NoMilkToday Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hvis Leder elns. gir en annen passordet sitt sier jo han på en måte "Vær så god". og da kan man ikke forvente og få tingene tilbake. vel. Kankje på tide for andre og skaffe seg ny guild oxo
faldmo Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Vår bank har blitt tømt av hackere 2 ganger siste mnd :00, fått tilbake 50% av stuffet ca, fått penger, men ikke alle items På tide å bytte guild. ja jøss, på tide å bytte guild pga det >_>
Heart Break Kid Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sånn går det når dere deler passord.De kan faktisk ha fått keyloggers da. Ikke at det er en unnskyldning da de er lette å unngå men. Hør her, guidlbanken ble tømt av et MEDLEM, som så stakk. Ergo hadde han tilgang til guildbanken via passord-deling. Guildbank behøver ikke lenger være på en bruker, så nei, han behøver IKKE ha robbet pga passord-deling.
Kuldesjokk Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Som hjarte knusar er inne på, Guildbank nå om dagen ligger ikke på en konto, GM kan sette opp hvilke ranks som har tilgang til en guildbank som du finner samme stedet som den vanlige banken.
Alastor Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Au. Da lærte jeg noe nytt. Snart et halvår siden jeg slutta å spille . Beklager.
mad_arab Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Vår bank har blitt tømt av hackere 2 ganger siste mnd :00, fått tilbake 50% av stuffet ca, fått penger, men ikke alle items På tide å bytte guild. ja jøss, på tide å bytte guild pga det >_> Når guildet styres av folk som enten svindler dere, eller som blir hacket gjentatte ganger, så er det åpenbart så dårlig organisert at du er bedre tjent med å bytte til et seriøst guild.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå