Gå til innhold

Spill kompatibilitet i Vista x64


Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på hvordan den generellen ytelsen og kompatibiliteten på spill er Vista Ultimate x64? Spill er vel fra 2006 og til de nyeste, men kanskje også noen fra 2003 også.

 

Eksempler på spill er: CNC Generals, Tiberium Wars, Oblivion, Neverwinter Nights 2, CS:S, Team Fortress 2 og Dawn Of War serien, samt Unreal Tournament 3.

 

 

Er det noen store problemer med 64 bits versjonen og spill?

 

Vurderer og slenge 2 GB ekstra ram i PC-en da 2 begynner og bli litt lite.. Tenker på Corsair XMS 2 Pro, tror dem het det ihvertfall.. DDR2 Moduler med belastnings LED's på toppen..

 

Med 32 bits vista begynner 2 GB og bli for lite, ihvertfall når man gjerne kjører endel programmer i bakgrunnen.

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg lurer på hvordan den generellen ytelsen og kompatibiliteten på spill er Vista Ultimate x64? Spill er vel fra 2006 og til de nyeste, men kanskje også noen fra 2003 også.

 

Eksempler på spill er: CNC Generals, Tiberium Wars, Oblivion, Neverwinter Nights 2, CS:S, Team Fortress 2 og Dawn Of War serien, samt Unreal Tournament 3.

 

 

Er det noen store problemer med 64 bits versjonen og spill?

 

Vurderer og slenge 2 GB ekstra ram i PC-en da 2 begynner og bli litt lite.. Tenker på Corsair XMS 2 Pro, tror dem het det ihvertfall.. DDR2 Moduler med belastnings LED's på toppen..

 

Med 32 bits vista begynner 2 GB og bli for lite, ihvertfall når man gjerne kjører endel programmer i bakgrunnen.

 

Takk for alle svar :)

 

64bits Vista og spill skal gå helt greit, har ikke testet så voldsomt mange spill da siden jeg syntes Vista sugde generelt og ytelsen i spill var heller dårlig. Gikk tilbake til XP64 etter 2 måneder.

Endret av roony1974
Lenke til kommentar

Har brukt Vista x64 i ca 1,5 år nå og brukt det flittig til spill. De problemene jeg har hatt begrenser seg til kopisikringen på Dungeon Siege 2 som hindret installering(ble fikset ved å kopiere i XP og brenne på nytt) og den opprinnelige versjonen av C&C Tiberium Wars 1.0 som ikke fungerte. Noe det fantes oppdatering til for å fikse. Ytelsen er lik Windows Vista x86.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...