Gå til innhold

[GTA]Mindre uvesentlige "bugs" du har funnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom på en litt enkel en: Akkurat da jeg hadde gjort ett oppdrag med Roman langt uti huttaheita stikker han, og ca. 5-10 sekunder senere ringer han og sier han er i trøbbel på kontoret. Skal si han er rask på hjula :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt irriterende en, du sitter i en taxi, og trykker på X (da sier du at han skal kjappe seg)

og når du kommer til tollen for og betale 5 dollar, kjører taxi sjåføren bare gjennom, og DU får polisen etter deg....WeWEweEWEWE

Skrevet
litt irriterende en, du sitter i en taxi, og trykker på X (da sier du at han skal kjappe seg)

og når du kommer til tollen for og betale 5 dollar, kjører taxi sjåføren bare gjennom, og DU får polisen etter deg....WeWEweEWEWE

Touchè. Taxisjåførene kan være noen skikkelige kløner i blant. Men dette er også en faktor på realismen :new_woot:

Skrevet

Bare å skippe hele taxituren. Etter så mye penger man får og så lite man får å bruke det på, er Taxi noe av det mest fornuftige du kan bruke penga på.

Skrevet

Noe jeg irriterer meg over når Niko kjører motorsykkel og snakker i telefonen samtidig, setter han ikke ned føttene når man stopper eller rygger (noe som skulle vært umulig). I tillegg er jo gassen på høyre side av styret, men Niko har ingen problemer med å holde telefonen med høyre hånd mens han kjører.

Skrevet
Fiender står på en totalt idiotisk posisjon og kommer aldri ut.

Du får være litt mann og gå inn og ta dem da vettu. Ikke bare stå som en pyse i skjul og vente på at de skal komme ut ;)

Skrevet

En gang jeg skulle "shredde" (som amerikanerne kaller det), så landa motorsykkelen opp-ned, og da jeg skulle sette meg på kjørte jeg med hjula i været.

Skrevet (endret)
Fiender står på en totalt idiotisk posisjon og kommer aldri ut.

Du får være litt mann og gå inn og ta dem da vettu. Ikke bare stå som en pyse i skjul og vente på at de skal komme ut ;)

Les igjen. Kanskje du forstår da.

Endret av Jan-Erik
Skrevet

Hvis du skyter istykker en rute på en parkert bil før du stjeler den, trenger du plutselig ikke å låse opp fra innsiden lenger. Han bare åpner den låste døra uten noen problemer... :hmm:

Nico Bellic- Magical locksmith and gun for hire

Skrevet
Hvis du skyter istykker en rute på en parkert bil før du stjeler den, trenger du plutselig ikke å låse opp fra innsiden lenger. Han bare åpner den låste døra uten noen problemer... :hmm:

Nico Bellic- Magical locksmith and gun for hire

Det er fordi du er så vill med hagla at du knuser låsen samtidig som du skyter vinduet :p

Ellers så forsvinner hodet til Niko når man løper i en vegg.

Skrevet (endret)

Putta i spoiler tags i tilfelle noen ikke har kommet lenger en 30% ut i spillet. Spoileren har ikke noe med main story eller noen oppdrag å gjøre :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ta en bil rett utenfor safehouset som Roman kjøper til deg i Algonquin, kjør sørover med gassen konstant i bånn! Jeg lover deg at du kommer til å få oppleve en merkelig bug :p
Endret av Selvin
Skrevet

Hvis man tar en motorsykkel og skyter/burner vekk dekkene så de eksploderer og det kun er felgen igjen, da går sykkelen plutselig mye fortere! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...