Programvare Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Kom på en litt enkel en: Akkurat da jeg hadde gjort ett oppdrag med Roman langt uti huttaheita stikker han, og ca. 5-10 sekunder senere ringer han og sier han er i trøbbel på kontoret. Skal si han er rask på hjula
greog Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 litt irriterende en, du sitter i en taxi, og trykker på X (da sier du at han skal kjappe seg) og når du kommer til tollen for og betale 5 dollar, kjører taxi sjåføren bare gjennom, og DU får polisen etter deg....WeWEweEWEWE
Liquidant Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 litt irriterende en, du sitter i en taxi, og trykker på X (da sier du at han skal kjappe seg) og når du kommer til tollen for og betale 5 dollar, kjører taxi sjåføren bare gjennom, og DU får polisen etter deg....WeWEweEWEWE Touchè. Taxisjåførene kan være noen skikkelige kløner i blant. Men dette er også en faktor på realismen
BaronSlask Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 litt irriterende en, du sitter i en taxi, og trykker på X (da sier du at han skal kjappe seg) og når du kommer til tollen for og betale 5 dollar, kjører taxi sjåføren bare gjennom, og DU får polisen etter deg....WeWEweEWEWE Bare å skippe hele taxituren. Etter så mye penger man får og så lite man får å bruke det på, er Taxi noe av det mest fornuftige du kan bruke penga på.
f(x) Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Noe jeg irriterer meg over når Niko kjører motorsykkel og snakker i telefonen samtidig, setter han ikke ned føttene når man stopper eller rygger (noe som skulle vært umulig). I tillegg er jo gassen på høyre side av styret, men Niko har ingen problemer med å holde telefonen med høyre hånd mens han kjører.
Nonsens Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Fiender står på en totalt idiotisk posisjon og kommer aldri ut. Du får være litt mann og gå inn og ta dem da vettu. Ikke bare stå som en pyse i skjul og vente på at de skal komme ut
Wiciwato Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 En gang jeg skulle "shredde" (som amerikanerne kaller det), så landa motorsykkelen opp-ned, og da jeg skulle sette meg på kjørte jeg med hjula i været.
Jan Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 (endret) Fiender står på en totalt idiotisk posisjon og kommer aldri ut. Du får være litt mann og gå inn og ta dem da vettu. Ikke bare stå som en pyse i skjul og vente på at de skal komme ut Les igjen. Kanskje du forstår da. Endret 16. mai 2008 av Jan-Erik
Programvare Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Jeg fant ut nå at du kan gå rett gjennom busker og at de ser helt jævlig ut.
Alompi Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Hvis du skyter istykker en rute på en parkert bil før du stjeler den, trenger du plutselig ikke å låse opp fra innsiden lenger. Han bare åpner den låste døra uten noen problemer... Nico Bellic- Magical locksmith and gun for hire
Essem Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hvis du skyter istykker en rute på en parkert bil før du stjeler den, trenger du plutselig ikke å låse opp fra innsiden lenger. Han bare åpner den låste døra uten noen problemer... Nico Bellic- Magical locksmith and gun for hire Det er fordi du er så vill med hagla at du knuser låsen samtidig som du skyter vinduet Ellers så forsvinner hodet til Niko når man løper i en vegg.
Selvin Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 (endret) Putta i spoiler tags i tilfelle noen ikke har kommet lenger en 30% ut i spillet. Spoileren har ikke noe med main story eller noen oppdrag å gjøre Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ta en bil rett utenfor safehouset som Roman kjøper til deg i Algonquin, kjør sørover med gassen konstant i bånn! Jeg lover deg at du kommer til å få oppleve en merkelig bug Endret 18. mai 2008 av Selvin
tommen_h Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Hvis man tar en motorsykkel og skyter/burner vekk dekkene så de eksploderer og det kun er felgen igjen, da går sykkelen plutselig mye fortere!
cHilfiger Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 HVis man tar MP-Bomb da Base II, så "Falt " jeg ned der hvor den ene bomba skal plaseres, men alt var svart så jeg fikk plassert bomba, men overlevde ikke...
BooBass Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Hvis man skyter folk mens de er på vei ut av bilen sin går de helt ut før de dør. Ser helt rart ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå