Gå til innhold

[GTA]Stengte broer, hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten av spillet er broene til de andre øyene som forventet stengt. Da de forklarte hvorfor på nyhetene på radioen fulgte jeg dessverre ikke med, og fikk ikke med meg hvorfor. Kan noen forklare det i korte trekk? Synes det er artig å få med seg slike detaljer.

Prøvde å gå rolig bort til politimennene på broen for å se om de kunne forklare det til meg, men de mobiliserte øyeblikkelig et helvete av styrker og skøt meg ned på stedet. Lite imøtekommende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det. Disse broene vil bli "låst opp" etterhvert som du kommer lenger i spillet. Hvis alle broene hadde vært "opplåst" til å begynne kan spillet fort bli kjedelig.

Så jo lenger du kommer i spillet, jo flere tilgjengelige bydeler får du. Game on :thumbup:

Skrevet
De er stengt på grunn av terrortrusler, så byen er i beredskap eller noe. Flyplassen er også stengt av f.eks.

Det stemmer. Mener å huske jeg jeg leste noe om det på nettet( internet i spillet).

Skrevet
De er stengt på grunn av terrortrusler, så byen er i beredskap eller noe. Flyplassen er også stengt av f.eks.

Fikk ihvertfall en haug med onkler etter meg når jeg lette etter et helikopter på flyplassen :p

Skrevet

Roman sier jo at han ikke kan guide niko gjennom byen pga. at uten visum slipper ikke Niko over bruene pga terrortrussel.

Skrevet

Når jeg gikk opp til politimannen på brua. Ropte han at det var en "invasion" og at jeg skulle pelle meg vekk. Måtte le når jeg prøvde å bryte meg gjennom barrieren med bil. Niko fløy ut frontruta og traff med hodet først inn i midtrabatten, laget av betong. Som om ikke det var nok begynte purken og skyte meg med en gang. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...