Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvor blei bildene mine av?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i alle dager mener du med at de ble borte under selve kopieringen?

 

Valgte du en fil høyreklikket og trykket kopier og deretter trykket lim inn til målmappen og deretter var den borte?

 

Dette følger jo ingen logikk ting forsvinner bare ikke med mindre harddiskvolumet er alvorlig skadet men da ville man sannsynligvis fått feil som sa at kopiering ikke var mulig.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager mener du med at de ble borte under selve kopieringen?

 

Valgte du en fil høyreklikket og trykket kopier og deretter trykket lim inn til målmappen og deretter var den borte?

 

Dette følger jo ingen logikk ting forsvinner bare ikke med mindre harddiskvolumet er alvorlig skadet men da ville man sannsynligvis fått feil som sa at kopiering ikke var mulig.

 

de blei bort mens jeg kopierte.

 

ja, det var sån det skjedde.

Lenke til kommentar

Vel, det gikk vel neppe så raskt gjorde det vel? Chkdsk kan klare å rette skader på filsystemet slik at filene kommer tilbake, hvor effektivt dette er avhenger også av filsystemet men ved NTFS burde den klare å få det meste tilbake. Ved FAT32 er det litt værre da den gjenoppretter de tapte filene tilsåkalt .CHK format.

 

Men får du noen feil i Chkdsk da?

Lenke til kommentar

5 min?

 

Høyreklikket du på volumet valgte egenskaper og deretter kontroller og huket av for reparer feil i filsystemet og reparer skadede sektorerer?

(Eller kjørte chkdsk /r i fra kommandolinjen)

 

Uansett er thumbs.db en database over Thumbnails som tilhører bildene (Slik at de skal de skal forhåndsvises raskere)

Endret av fenderebest
Lenke til kommentar
5 min?

 

Høyreklikket du på volumet valgte egenskaper og deretter kontroller og huket av for reparer feil i filsystemet og reparer skadede sektorerer?

(Eller kjørte chkdsk /r i fra kommandolinjen)

 

Uansett er thumbs.db en database over Thumbnails som tilhører bildene (Slik at de skal de skal forhåndsvises raskere)

 

jeg prøvde en gang til...så tok det over en halv time.

 

kjørte Chkdsk /r i kommandolinjen,

 

det var ingen forandring,

bildene var forsatt ikke der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...