Gå til innhold

[GTA]Holde fast i biler/helikoptrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg så trailerne så var det Niko som holdte seg fast på biler og helikoptrer, er dette in in-game funksjon eller bare mission funksjon? fordi jeg har ikke funnet det ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når jeg så trailerne så var det Niko som holdte seg fast på biler og helikoptrer, er dette in in-game funksjon eller bare mission funksjon? fordi jeg har ikke funnet det ut.

Er ikke hellt bombesikker på om det er dette du mener, men når jeg prøvde å gå inn i en bil som kjørte litt for fort, hang jeg etter døren en god stund iallfall.

Skrevet

Er ikke hellt bombesikker på om det er dette du mener, men når jeg prøvde å gå inn i en bil som kjørte litt for fort, hang jeg etter døren en god stund iallfall.

Dette skjer også av å til når du stjeler en bil og AIen prøver å ta den tilbake. Kjører du av gårde da, så henger dem ofte i håndtaket. Jævli tøft.

Skrevet

Men i multiplayer fungerer det ikke å henge fast i helikoptre såvidt jeg har erfart. Han bare klatra opp på den ene vingen og ble så truffet av det ene rotorbladet. Ble en grei sightseeing det :D

Skrevet

Det skal gå an å kunne henge bakpå disse små lastebilene som du finner ved havna (der bole-bruce holder til), ved å hoppe opp og henge deg fast, for så å la vær å klatre helt opp. Har sett det, men ikke gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...