Gå til innhold

[GTA]Hva slags radiokanal hører dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Topic sier det meste..

Selv har jeg veldig sansen for Vladivostok FM, og prøver å sette over til den kanalen når jeg har mulighet (altså, når jeg ikke er for opptatt med kjøringa) .. :) Synes kanalen gir litt ekstra preg på spillet, men skal innrømme at jeg ikke har hørt noe særlig på de andre..

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke fått spilt så mye at jeg har lært meg noen navn eller funnet en yndlingskanal, men blar litt gjennom de når jeg kjører. Skal komme tilbake med en ynglingskanal når jeg har en :p

Skrevet
Vladivostok FM og WKTT - We Know The Truth

Vladivostok er stort sett alt av det østeuropeiske. WKTT er en politisk diskusjons/propaganda-kanal for høyresiden. Herlig. :!:

Jeg setter på WKTT med engang jeg går inn i biler.. Elsker den kanalen (likte WCTR godt i san andreas og det er noe av det samme). Den syke dommeren tar helt kaka.. gleder meg til å høre mer!! :D

Skrevet

Jeg liker WKTT - We Know The Truth, som er gjennomsyret med satire og fungerer som en kommentar til alle de vanvittig dumme debatt- og diskusjonsprogrammene som en finner på diverse TV- og radiokanaler.

Jeg har forøvrig hørt at det er over 200 låter i spillet, så det er nok med musikk å lytte til.

Skrevet
Den syke dommeren tar helt kaka.. gleder meg til å høre mer!! :D

Har du hørt innslaget der han kommer med råd til en jente som hadde en type som er blitt hektet på online-spilling? Han trakk følgende konklusjon: Hun var ikke lenger seksuelt tiltrekkende og måtte derfor gå til en plastisk kirurg for å fikse på kroppen sin. Helt latterlig :)

Skrevet
Så langt er det The Journey jeg tuner inn på. Behagelig musikk. :)

Enig der, The Journey er behagelig musikk som oftest.

Skrevet

Beat, som er mest hip-hop.

Suger så utrolig i forhold til de gamle spilla.

Kanye West?

Passer så utrolig dårlig inn i spillet.

Har noen godsanger med Prodigy, Ghostface, Styles & Joel Ortiz, og den ene Swizz Beats sangen er ganske fet å kjøre til. Men... Flashing Lights?... Ughh.-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...