Gå til innhold

XP1700+ Thoroughbred Unlocked Super Extreme Stepping


Orak

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne CPU`n ?

 

De kan gennemsnitligt løbe 2.2-2.3 Ghz

De er garanterede til over 2.1 GHz

 

Jeg skal kjøpe meg :

 

Epox 8rda

TwinMOS 256 PC3200

Thermalright SLK800

 

Noen som har peiling hvor langt jeg kan komme ?

jeg så en som kom til 2500 med samme kjøler, ikke sikker på om det var samme stepping..

 

takk for alle innlegg :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke helt du skjønte hva jeg mente... Det holder å bestille en XP2100 Tbred B. Bra stepping får du uansett i disse tider. Og jeg tviler på at den CPU'en der inkludert fraktkostnader fra Danmark blir så mye billigere enn en 2100+ fra en norsk webshop.

Lenke til kommentar
Tror ikke helt du skjønte hva jeg mente... Det holder å bestille en XP2100 Tbred B. Bra stepping får du uansett i disse tider. Og jeg tviler på at den CPU'en der inkludert fraktkostnader fra Danmark blir så mye billigere enn en 2100+ fra en norsk webshop.

 

Alternativet er jo å kjøpe en 1700 i norge til 500,- og klokke denne. Kanskje ikke super stepping men den klarer lett 2100 uten å presse. Jeg drøyer nok med det til jeg får meg vannkjøling. Dessuten skal kortet V moddes.

 

Tror jeg overlever enn så lenge. Passerte nettopp 15k på 3DMark2001SE :smile:

Lenke til kommentar

Den har jeg erfaring med ja.. klarer bare 1,85Ghz på 1,7v... noe som ikke er en dritt bedre enn en god Palomino. Jeg skal sende en mail waterheads uansett, siden de ike slo av dansk moms, og glemte å "modde" den slik at den gikk på 1,85 som default. så de skal nok få høre det. Etter å ha ventet over 3 uker på den så er dette veldig skuffende. Waterheads er en stor spøk. Håper for dem sin skyld at jeg tar helt feil, og dette kun er et engangstilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...