Gå til innhold

Ny Dvd-spiller noen forslag?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har kjøpt meg et hjemmekino anlegg for en stund siden, men jeg har et problem med at lyden hakker av og til, har testa med mange forskjellige dvd filmer og er sikker på at det bare er dvd-spilleren som er av dårlig kvalitet.

Er det noen som har et forslag til en dvd spiller til rundt 1-3 tusen som er god?

Har kikka litt på komplett.no og har sett litt på en harman/kardon spiller og vet jo at det er et bra merke, men er det noen som har noen erfaringer ang. dvd-spiller til surround anlegg?

 

sikkert noen skriveleifs, men dere skjønner hva jeg mener :p

 

-Mathias

Endret av mathiastro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal du legge i så mye hadde det ikke vært bedre og kjøpt en Blu-ray spiller?

Playstation 3 for eksempel?

 

Jeg skal kjøpe ps3 til sommeren når den nye utgaven kommer, men jeg vil han en god DvD spiller til mitt suround anlegg ettersom at ps3 ikke har koaks utgang bare HDMI og jeg har ikke HDMI inngang på Receiveren min...

Lenke til kommentar

Vil anbefale Toshiba EP10 eller EP30. Begge disse har den samme oppskalereren.

 

Det er HD DVD spillere som du får til en meget billig penge. Men ikke at du trenger å bruke HD DVD delen. Spillerene har en ekstremt lav pris fordi Toshiba tapte HD krigen, og de er faktisk meget gode DVD spillere, spesielt på oppskalering. Bedre enn alle andre DVD spillere til samme pris. De var nesten verdt pengene når de kostet fra 3000,- og oppover også.

 

EP10 kan gjøres sonefri hvis det er ønskelig, EP30 kan ikke det.

 

Hvis det skulle friste med HD DVD filmer, så selger play ut en del til kun 5 pund om dagen, billigere blir det nok ikke.

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=82188

https://prisguiden.no/product.php?productId=89276

Lenke til kommentar

okay okay, Da skjønner jeg.

Hadde tenkt å kjøpe en HD DVD backup-spiller, men skjønner at jeg får kjøpe en XE-1, og heller bruke EP10 som backup. Rimelig billig de også på bruktmarked. Var en på hifisentralen som nylig solgte sin for 2000,- Helt latterlig pris!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...