Gå til innhold

lille nybegynner prob

Anbefalte innlegg

Skrevet

vanilla-wow=middelalder, tbc-wow=STAR WARS!!!

faen som jeg gleder meg til wotlk, fordi da blir den kanskje litt middelaldersk igjen. og kanskje litt mer warcraft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det eneste jeg lurer på er hvordan du greide å oppgradere accounten din til TBC uten å installere selve spillet.

Trenger ikke installere noe for det, gjøres i account management.

Skrevet

faen i helvete ass. Nå har jeg instalert burning crusade. og skulle til å spille. logget inn så begynte den med no download update opplegg. men når den var ferdig skulle jeg trykke restart. da står det bare failed to *** patch ++

Skrevet
Det eneste jeg lurer på er hvordan du greide å oppgradere accounten din til TBC uten å installere selve spillet.

Jo det vet jeg, men for å oppgradere accounten må han kjøpe en CD key.♠

Skrevet

Jo det vet jeg, men for å oppgradere accounten må han kjøpe en CD key.♠

Trenger ingen CD-key for det, gitt. Er bare å oppgradere vanilla WoW-kontoen til TBC i account management, og laste ned/kopiere over TBC fra et ønsket sted.

Skrevet
faen i helvete ass. Nå har jeg instalert burning crusade. og skulle til å spille. logget inn så begynte den med no download update opplegg. men når den var ferdig skulle jeg trykke restart. da står det bare failed to *** patch ++

Bruker du Vista?

Skrevet

WoW+TBC^Vista=!!"#&/!"#¤¤%&!"#/(&&%!/"#/&%!/#&&/&!%"

Har Vista på laptopen og har vært plaget siden dag 1. Mye grunnet at jeg innstallerte dritten i programfiles mappen og den overbeskyttende dritten som ikke kan beskytte meg mot det som kommer utenfra men heller vil beskytte meg fra meg selv fucker opp hele dritten ved å hele tiden kreve "sikkerhetsklarrering". Hva om å faktisk spørre det neste gang når du innstallerer et virus ditt forbanna piss system.

Erm, hem, hem.

Ja, lurer og, har du vista? Om så må du sikkerhetsklarrere blizzard updater at den har lov til å gjøre det den gjør. Eller ganske enkelt, lag en mappe på C du kaller WoW og flytt hele moklet dit. Ikke tenk på at innstallasjonen ikke vil fungere siden du valgte en annen plassering, WoW tenker ikke så avansert.

Skrevet
enten er du ikke gammel eller så kan du ikke engelsk... vil ikke være frekk asså..

du må instalere burning crusade expansion packen... du har bare den orginale instalert.

Hohohohoho, Warlock er overpowered.

:!:

For ikke å snakke om: "XBOX LIVE fucked up hva skjer får ikke spilt online på COD4", eller "vil dere le ? kom å les".

:p

Ikke kritiser andres forståelse av fremmedspråk når du selv må ta en liten kikk på morsmålet ditt. ;)

Skrevet

off... Jeg etter en stund med at den ikke kan laste ned update, så reinstalerte jeg spillet. men nå kan jeg ikke opne selve spillet. når jeg klikker på wow ikonet så skjer det ingenting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...