Gå til innhold

Handle kabinett hvor ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for svar folkens... bra å finne noen med "bra" priser på Lian Li... (Quad) sitter å surfer som en helt nå på tips og slikt.

 

Men valget står mellom LianLi PC 70 og Chieftech "bigtower".. uansett finish...

 

Chieftech`n er liksom 1 ark billigere da og inkl power.... er det Aliminiumen man betaler ekstra for hos LianLi eller er det andre faktorer ? (vekt betyr ikkenoe for meg... lar`n stort sett stå ifred :) )

Lenke til kommentar

Det og et utrolig snasent kabinett.

 

Har det ikke selv, men det sies og være veldig bra på innvendig design, noe som dem ikke er alene om, men de er i en annen klasse når det gjelder utvendig design.

 

Må ikke glemme at det er bedre varmeegenskaper i et alu kabinett. Om det er veldig merkbart vet jeg ikke, men det er jo alu....

 

Hadde jeg bare hatt råd..... :roll:

Lenke til kommentar

Vil påstå at du betaler litt ekstra for finishen og brukervennligheten. Har Selv et Lian-Li pc-65, og angrer ikke et sekund. Lian-Li har god ventilasjon og er lekre å se på. I tillegg er det enkle løsninger med hensyn til tilgang på komponentene. Et godt kjøp, selv om det koster.

Fred.

:wink:

Lenke til kommentar

Altså, det kommer jo an på hva man skal bruke den til... jeg tviler litt på at du får så mye lavere temperatur at du får klokket noe særlig mer.

 

Har du penger kan du selvfølgelig gjøre det, men med den prisforskjellen ville jeg heller ha investert i større harddisk eller mere RAM...

 

Kabinett er kabinett liksom... hvor ofte åpner man kabinettet for å fixe på ting der inne? (vanlige brukere). Da kan jeg heller ha litt dårligere plass og få litt mer ytelse når jeg bruker det.

 

Dersom du vil ha et "mest" for penger kabinett så er iallefall ikke Lian-Li det du skal velge... men hvis din lekeplass er inni i kabinettet så er vel det den beste. Man får vel bitte litt status for det også...

Lenke til kommentar

Har selv Lian Li og angrer ikke på det riktignok er det dyrere men de har en meget bra løsning. Se på målene det er feks mye dypere en andre kab noe du vil nyte veldig godt av hver gang du skal modifisere inni, har hatt chieftec tidligere og må bare beklage de tåler ikke sammenligning selvom ctecen er et brukbart kab, det blir som bobla og mercedes.

Lenke til kommentar

Som sagt, du får et kabinett som ikke bare er lekkert, men det er ikke minst ventilert. Vifter følger med, fire, og det gjør definnitivt noe med temperaturen inni kabinettet. Dessuten er plasseringen av viftene viktig. Har to i front som trekker inn, og en bak pluss en i topp-dekslet som trekker ut. De to i front kjøler også ned harddiskene. Men er du ute etter å spare penger, så er ikke et Lian-Li for deg.

Fred.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...