Lorddollars Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har sett 'litt' rundt på komplett.no for å se etter en ny pc, jeg har ikke så peil akkurat men fant en som virket litt fristende og ikke alt for dyr. Link. Skal ha den uten mus og tasta tur. Jeg lurte egentlig bare på hva dere synes om den, kan den kjøre AoC på hige med god fps eller må jeg punge mer ut? Noen som kanskje har en bedre løsning hvor jeg får mer for pengene? Vil helst ha en som jeg kan få i ferdig satt da, så jeg slipper å styre med å sette sammen Pcen selv. Er litt fristende og ha XFX GeForce 8800GTX skjermkort egentlig, men vill helst ikke gå så veldig langt over 7000 lappen hadde håpt på noe rundt 5000-6000 men vis jeg må opp i 7000 for en god nok pc så har jeg vel ikke noe valg, hehe. Takk. Ok, sorry jeg så ikke at det var en sammlingstråd skulle kanskje ha søkt men tenkte ikke over det. Får vell spørre litt rundt der litt. Takk for all hjelpen Regner med at denne tråden egentlig kan slettes. Endret 28. april 2008 av Per_Jorgen
OlivettiM24 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Jeg har sett 'litt' rundt på komplett.no for å se etter en ny pc, jeg har ikke så peil akkurat men fant en som virket litt fristende og ikke alt for dyr. Link. Skal ha den uten mus og tasta tur. Jeg lurte egentlig bare på hva dere synes om den, kan den kjøre AoC på hige med god fps eller må jeg punge mer ut? Noen som kanskje har en bedre løsning hvor jeg får mer for pengene? Vil helst ha en som jeg kan få i ferdig satt da, så jeg slipper å styre med å sette sammen Pcen selv. Er litt fristende og ha XFX GeForce 8800GTX skjermkort egentlig, men vill helst ikke gå så veldig langt over 7000 lappen hadde håpt på noe rundt 5000-6000 men vis jeg må opp i 7000 for en god nok pc så har jeg vel ikke noe valg, hehe. Takk. Dette hører hjemme i systemkrav-tråden - men som jeg har skrevet der så mener jeg at jeg selv gjorde et veldig godt kjøp da jeg gikk for 8800 GTS istedenfor GTX. Uansett så har jeg sett at den nettbutikken du ser på har noen GTX-kort på tilbud nå.
nagina Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Synes tråden passer hit siden det er så mye styr innen systemkrav på AoC. Men så finens det en tråd fra før av :S Endret 28. april 2008 av nagina
LordjOX Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Den vil ihvertfall takle minimumskravene til AOC. Det er en annen tråd her jeg fant veldig nyttig: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10940872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå