Gå til innhold

Ny PC nå eller vente??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2004 ser ut til å bli det store året for nye duppeditter for pc... Intels socket T og pci-ekspress :D , men når det kommer ut vil det sannsynligvis koste...

 

Regner med 2005 som et godt år å kjøpe pc i, da er s-ata og ddr2 godt utbredt ville ne tro og "billig" :wink: men det er jo to år til...... :-?

 

litt opp til deg, som sagt så:

 

Det er alltid noe nytt rundt hjørnet.
Lenke til kommentar

Dette tror eg blir et intresant hovedkort: ASUS P4C800 : Støtter Socket 478 prosessorer med 400/533/800 FSB

 

Hyper-Threading-støtte

 

Basert på i875P brikkesettet, Canterwood MCH (nordside) og ICH5R I/O-controller (sørside)

 

4 DIMM slotter for opptil 4 GB PC2100, PC2700 eller PC3200 DDR SDRAM minne

Dobbelkanal minnebuss (minnemoduler bør være identiske og installeres i par)

5 PCI-slotter og 1 AGP Pro 8x slott

 

2-kanals ATA-100/66/33 integrert kontroller

 

Serial ATA-150/ATA-133 kontroller fra Promise, støtter en Serial ATA port og en ATA-133 port.

 

ICH5R ser ut til å søtte 2 Serial ATA-150 porter med RAID. I tillegg kan man som opsjon få kortet med en ekstra Promise-kontroller for et ekstra par Serial ATA-150 porter

 

Opp til 8 USB 2.0 porter

 

FireWire (IEEE1394) støtte

 

10/100/1000 Mbit/s Ethernet adapter fra Broadcom

 

Støtter ASUS’ Wireless Kit

 

6-kanals lydløsning

 

Så er bra eg vente litt, og så kjøper eg pc3700 DDR466 ram.

Lenke til kommentar
Ja var bra det

 

Er du nøtt til å vise de signaturen din hele tiden?!

 

Hvorfor i h****** har du quota det og såurt om noe helt annet? Men så til saken, nop må ikke det, men gidder ikk trykke på den boksen hver gang jeg skal vise/ikke vise siggen derfor har jeg den på hver gang. Dessuten er dette helt off-topic

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke kjøpt ny pc akkurat nå, masse nytt som er på tur, mye mer enn vanlig vil jeg si.

 

Rammen er i konstant hastighets utvikling, det finnes foreløpig ikkeno hovedkort som takler den raskeste rammen, så her vil det også bli forandringer i nær framtid.Raskere harddisker er på vei.PCI X/Xpress kommer snart, Massevis av nye skjermkort er på vei.

 

vanligvis er det ingen vits i å vente, men jeg tror det er dumt å gjøre store oppgraderinger akkurat nå, det kommer til å bli utdater veldig fort, og dermed også ha liten bruktverdi.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Ja var bra det

 

Er du nøtt til å vise de signaturen din hele tiden?!

 

Hvorfor i h****** har du quota det og såurt om noe helt annet? Men så til saken, nop må ikke det, men gidder ikk trykke på den boksen hver gang jeg skal vise/ikke vise siggen derfor har jeg den på hver gang. Dessuten er dette helt off-topic

 

what???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...