AtleBer Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Alle datoene går i surr for meg Jeg har forhåndsbestilt spillet på spaceworld. Det jeg lurer på: Når er det jeg får spillet i hånden og kan gå hjem og laste det ned? Eller får vi spillet 20. så vi kan laste det ned for å spille det 23. da spillet åpner? Endret 27. april 2008 av AtleBer
DNA Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du får en key(?) som du kan bruke til å laste ned spillet noen dager før den 20 mai og så spille det 20 mai. Men du får CD-en den 23 mai og da må du installere spillet på nytt.
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Du får en key(?) som du kan bruke til å laste ned spillet noen dager før den 20 mai og så spille det 20 mai. Men du får CD-en den 23 mai og da må du installere spillet på nytt. kay, tusen takk. når får jeg denne key'en? og hvordan?
Crowly Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du kan laste ned spillet fra den 16 mai, slik at det er klart til spilling fra den 20. Dette koster €5, men du får også 10 ekstra dager med spilletid, totalt 40 (30 følger med spillet). fra http://community.ageofconan.com/conan/fron...ue15/index.html If you pre-order the game you will be allowed into the world of Hyboria several days prior to the official opening of the servers, which is set for May 20th in North-America and May 23rd in Europe. This is what we call the Early Access program. By pre-ordering the game from a retailer that retailer will supply you with a pre-order key. You can use this key to purchase Early Access from the Funcom website for $5 / 5€. Note that Early Access is exclusively available to those who pre-order. The characters you create during your Early Access period will still be available to you once the servers officially open. Early Access will require you to download the game yourself. The dates for Early Access are as follows: Europe: Registration and sales of Early Access open on May 2nd. Download of the client for early access from May 16th, and you can start playing from May 20th. North-America: Registration and sales of Early Access open on May 2nd. Download of the client for early access from May 13th, and you can start playing from May 17th. Purchasing Early Access will not only give you the chance to jump into Conan’s world before the rest of the world, but it will also give you ten extra days of free play time. These ten days are added to your thirty days of free play that is included in the retail If you have not received your pre-order key by they end of April please contact your retailer directly.
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 (endret) 2. mai er ik lenge til... har enda ik fåt noe som helst kode Endret 27. april 2008 av AtleBer
Crowly Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 If you have not received your pre-order key by they end of April please contact your retailer directly. I løpet av neste uke så bør du ta kontakt med de du har forhåndsbestilt spillet av, hvis du ikke hører noe.
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Omg folk får forsprang kek xD jeg har forsprang på forsprang kek
Timeo Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du kan laste ned spillet fra den 16 mai, slik at det er klart til spilling fra den 20. Dette koster €5, men du får også 10 ekstra dager med spilletid, totalt 40 (30 følger med spillet). HÆ!?!? Må man BETALE for å bruke koden for å få de 3 dagene på forskudd???
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 (endret) Du kan laste ned spillet fra den 16 mai, slik at det er klart til spilling fra den 20. Dette koster €5, men du får også 10 ekstra dager med spilletid, totalt 40 (30 følger med spillet). HÆ!?!? Må man BETALE for å bruke koden for å få de 3 dagene på forskudd??? ja, man må det. de skal ha mest mulig gryn ut av oss vettu. så tjener de penger på folk som oss som har ventet så lenge at 3 dager kan virke som en evighet, og man MÅ spille. Vis du tenker på det..så virker det helt mongo å betale 40 kroner for å spille et spill 3 dager, når du kan sille samma spille så mye det vil, flere år etterpå Endret 27. april 2008 av AtleBer
4MB Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Som sagt 113 ganger i andre tråder, så betaler du for 10-DAGERS PLAYTIME! Altså, du får 40 dagers playtime til sammen. Så de 40 kr får du på en måte tilbake.
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Det er jo ik det du hovedsaklig betaler for da...men ja skjøøner poenget ditt.. 40 kr for 10 dager ganske mye da.
4MB Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) Er ikke mye hvis du tenker deg om. Det koster jo ca. 100kr for èn måned (30 dager). 40 kr for 10 dager x 3 = 120 kr for 30 dager. Og det er vel det man betaler for? Bare at vi får en tjyvstart for 20 kroner ekstra. Endret 27. april 2008 av Swaxxo
Timeo Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Så de som ikke har kredittkort får aldri bruke de 3 dagene på forskudd som preorder gir rett til?
DNA Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Så de som ikke har kredittkort får aldri bruke de 3 dagene på forskudd som preorder gir rett til? Ja
nagina Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvem i all verden som ikke har kredittkort i 2008, gå til nærmeste bank ASAP. For mindreåringer osv, det er 18års aldersgrense så du/dere for bare godsnakke med foreldre
Timeo Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvem i all verden som ikke har kredittkort i 2008, gå til nærmeste bank ASAP. For mindreåringer osv, det er 18års aldersgrense så du/dere for bare godsnakke med foreldre Har ikke behov for visa, så hvorfor skaffe det. Og jeg kommer hvertfall ikke til å skaffe det for å betale til noen ekle, løgnaktige griskinger som funcom.
Johari Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvem i all verden som ikke har kredittkort i 2008, gå til nærmeste bank ASAP. For mindreåringer osv, det er 18års aldersgrense så du/dere for bare godsnakke med foreldre Har ikke behov for visa, så hvorfor skaffe det. Og jeg kommer hvertfall ikke til å skaffe det for å betale til noen ekle, løgnaktige griskinger som funcom. eh? hva har du mot funcom?
AtleBer Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 han mener vell at funcom skal ha penger ut av alt.. som forsjovidt er sant. men de har jo utvikla spillet i 5 år da...er jo et godt produkt de gir ut her
DNA Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvem i all verden som ikke har kredittkort i 2008, gå til nærmeste bank ASAP. For mindreåringer osv, det er 18års aldersgrense så du/dere for bare godsnakke med foreldre Har ikke behov for visa, så hvorfor skaffe det. Og jeg kommer hvertfall ikke til å skaffe det for å betale til noen ekle, løgnaktige griskinger som funcom. Du får igjen de pengene du betaler da i spilletid på 10 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå