Gå til innhold

Retarded Norwegian Tourists(PSN)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant nettopp ut at jeg er hjemme på Torsdag. Så da er jeg med på gaming fra 8-9 tiden til øya kolapser :)

Skrevet

Haha, og hvem vant GTA Race? jee... ToskaBomlo, har addet deg som friend, men får ikke "svar"...

Og er ofte når folk inviterer folk til kamp, så kommer det "game session does no longer exsist" elns...

Skrevet
Organisering! :p Detta blir bare kluss.

Irriterende når vi ikke kan prate sammen in-game :hrm:

Det merket jeg også, men ellers hadde jeg og LueDotten og Selvin det moro :)

Skrevet
Takk for matchen Selvin^^ Valgte å ikke angripe deg jeg siden vi er i samma klan ;)

Jo i lige måde! :) Vi var flere karer her, så vi byttet på å spille, det ble litt surr i slutten kan du si :p

Skrevet

Ble litt sur når du plaffa meg ned i strippeklubben Selvin, men er over det nå:p

Jeg hadde det gøy, men grunnet ingen kommunikasjonsmulighet spiller jeg endel sp fremover, så ikke mas om jeg ikke aksepterer invites:P

Skrevet
Ble litt sur når du plaffa meg ned i strippeklubben Selvin, men er over det nå :p

Jeg hadde det gøy, men grunnet ingen kommunikasjonsmulighet spiller jeg endel sp fremover, så ikke mas om jeg ikke aksepterer invites:P

Sorry altså, jeg er den eneste i klassen som har PS3 og GTA IV, så da blir det selvfølgelig besøk! Så var han ene som var her som plaffa deg ned i Honkers klubben :p

Skrevet (endret)
Går det ann å få kobla til noe mikrofon til ps3'en på noen måte, og bruke den til å snakke med?

Via blåtann isåfall...

EDIT: Har dere folkens testet den Zit! tjenesten? Den er helt sinnsyk genial! :D

Endret av Selvin
Skrevet
Tell me how..

Når du hører en sang på radion ringer du 948-555-0100, så får du en tekstmelding der det står hvilken sang du akkurat hørte! Forresten, Jazz Nation Radio (JNR) er en sinnskyt konge kanal å høre på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...