presets Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg har lastet ned og visstnok installert COD:4 med nyeste patchen(autoupdate) men jeg får ikke spilt COD fordet.. Har vista home premium 64bit feilmeldingen lyder: ERROR: Could not find zone 'c:\program files (x86)\steamapps\commons\call of duty 4\zone\english\code_post_gfx_mp.ff nokon som har peil? Specs på maskina er som følger : [email protected], 8800ultra sli, eVGA 780i nForce, 8gb Corsair 800mhz, 500gb HDD, Creative Fatal1ty professional.
Crossfire Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Vet ikke om det har noe å gjøre med feilen men for meg så det veldig rart ut med c:\program files (x86)\steamapps , skulle det ikke vært c:\program files (x86)\Steam\steamapps ?
presets Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Jo det er riktig.. beklager.. Steam forran steamapps
Xiphac Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Du har med andre ord ikke "Zone" mappa? Regner med at du da har installert med norsk-språklig Steam. Hvis det er tilfelle så må du bytte om til engelsk: File/settings/interface og sett til engelsk i Steam. Du må da laste ned litt mer av spillet.
presets Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Ok Takker.. SKal prøve det med en gang jeg kommer hjem^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå