Gå til innhold

GTA IV Incomming

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hei xxxx!

Vi vil informere deg om at din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

xxxxxxxxx 1 Playstation 3 - Grand Theft Auto"

Fikk denne E-mailen igår, nice :)

Da betyr det vel at jeg får spillet før den 29ende? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet
Flott tråd du har startet. E-postene dine er virkelig av interesse for resten av verden :)

Problemer med og lese? Han stilte et spørsmål.

Mest sannsynelig Mandag, men senest Tirsdag vil jeg tro :)

Skrevet (endret)

Ok, ganske rart at noen sender såpass tidlig mens f.eks Absolutt spill svarte meg på en mail at de ikke sendte før mandag fordi Rockstar ville drøye lengst mulig med å sende ut spillene. :(

EDIT: TAKE 2 stod det i mailen! sorry.

Endret av Bastian90
Skrevet

Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Dette fikk jeg i mail fra absoluttspill. For meg gjør det ingen ting, det kommer når det kommer :-)

Skrevet

Fikk beskjed om at spilelt mitt blir sendt på tirsdag...

Hei

Det har dessverre blitt veldig begrensning på hvor mange GTA IV som kommer til butikker over hele verden.

Det vil da naturlig påvirke alle butikker i hele verden. Og alle butikker vil nå få leveringsproblemer til release, da etterspørselen overstiger salget voldsomt.

Vi fikk for en litt over 1 uke siden beskjed om at tidligere lovet levering fra den offisielle nordiske leverandøren ville bli begrenset til alle butikker.

Det nye antallet er ikke stort nok til å dekke alle forhåndsbestillinger hos oss som har kommet i den siste perioden før release.

Med en gang vi fikk denne kjedelige beskjeden, så startet vi prosessen med å lete etter andre muligheter for å få inn flere.

Vi gikk da på et par fordyrende mellomledd og ble lovet et antall fra dem.

Vi har fått disse antallene bekreftet, og venter på levering fra dem.

Take 2 har også holdt igjen spillet så lenge som mulig til distribusjonsleddene. Dette fører til at alle ledd får det sent på lager.

Vi fikk hovedlevering fra den offisielle norske distributøren fredag ettermiddag.

Men dessverre kommer de som vi får fra mellomleddet litt forsinket.

Dette fikk vi vite fredag rundt kl. 15.

Den leveringen er ikke forventet før på tirsdag.

Dessverre er din ordre lagt inn for sent til å kunne komme med på det antallet som er kommet og som vi sender på mandag.

Vi vil kunne få ordren din av gårde på tirsdag, slik at du under normale omstendigheter kan forventet den levert den 30. April. 1 dag etter releasedato.

Vi understreker at vi inntil kl. 15 fredag den 25. april enda forventet å få denne leveringen i tide til å få sendt din ordre på mandag.

Ber om forståelse for situasjonen, og beklager at dette skjer.

Vi gjør alt det vi kan for å unngå slike problemer, men her er det dessverre ting som skjer som vi ikke kan kontrollere.

Håper du vil vente på levering fra oss, men har full forståelse for om det ikke er ønskelig.

Med vennlig hilsen

AbsoluttSpill.no

Skrevet

Hmm... Jeg vurderer muligens og stikke til Elkjøp i morgen for å sjekke om jeg får lurt noe ut av dem. Har funket før (med DiRT riktignok) at jeg går til TV-avdelingen elns og hører om de har et såkalt TV-spill ved navn XXX. Er jeg heldig, og karen i TV-avdelingen hjelpsom, stikker han og sjekker lageret, finner spillet og gir meg det uvisst om at det ikke er helt lov. :wee: Tviler på at det fungerer med GTA IV egentlig, men ... Noen som tror det funker? Glem etikk.

Skrevet

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Mail jeg fikk nuh.

Skrevet

Mail jeg fikk nuh.

Ditto.

Skrevet
Er veldig fornøyd med Gamezone.no. Bestilte GTA IV i går kveld. Før kl 12 i dag hadde spillet fått status som sendt. :)

Det BLIR sendt på mandag.

En ansatt har bekreftet dette.

Skrevet
Fikk beskjed om at spilelt mitt blir sendt på tirsdag...

Hei

Det har dessverre blitt veldig begrensning på hvor mange GTA IV som kommer til butikker over hele verden.

Det vil da naturlig påvirke alle butikker i hele verden. Og alle butikker vil nå få leveringsproblemer til release, da etterspørselen overstiger salget voldsomt.

Vi fikk for en litt over 1 uke siden beskjed om at tidligere lovet levering fra den offisielle nordiske leverandøren ville bli begrenset til alle butikker.

Det nye antallet er ikke stort nok til å dekke alle forhåndsbestillinger hos oss som har kommet i den siste perioden før release.

Med en gang vi fikk denne kjedelige beskjeden, så startet vi prosessen med å lete etter andre muligheter for å få inn flere.

Vi gikk da på et par fordyrende mellomledd og ble lovet et antall fra dem.

Vi har fått disse antallene bekreftet, og venter på levering fra dem.

Take 2 har også holdt igjen spillet så lenge som mulig til distribusjonsleddene. Dette fører til at alle ledd får det sent på lager.

Vi fikk hovedlevering fra den offisielle norske distributøren fredag ettermiddag.

Men dessverre kommer de som vi får fra mellomleddet litt forsinket.

Dette fikk vi vite fredag rundt kl. 15.

Den leveringen er ikke forventet før på tirsdag.

Dessverre er din ordre lagt inn for sent til å kunne komme med på det antallet som er kommet og som vi sender på mandag.

Vi vil kunne få ordren din av gårde på tirsdag, slik at du under normale omstendigheter kan forventet den levert den 30. April. 1 dag etter releasedato.

Vi understreker at vi inntil kl. 15 fredag den 25. april enda forventet å få denne leveringen i tide til å få sendt din ordre på mandag.

Ber om forståelse for situasjonen, og beklager at dette skjer.

Vi gjør alt det vi kan for å unngå slike problemer, men her er det dessverre ting som skjer som vi ikke kan kontrollere.

Håper du vil vente på levering fra oss, men har full forståelse for om det ikke er ønskelig.

Med vennlig hilsen

AbsoluttSpill.no

fikk den samme eposten, håper i alle fall jeg får det på onsdag.

noen som vet hvor absoluttspill sender ifra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...