Gå til innhold

Er det mulig å ha en liste over "favorittforum"?


Anbefalte innlegg

Jeg er daglig inne og leser på forumet, og da er det gjerne en fem-seks forumer (fora?) jeg er inne og sjekker hver gang.

 

Er det mulig å få en liste med de forumene man har valgt seg ut, så man slipper å klikke så mange ganger hver gang jeg skal inn og lese på favorittene? Bruker idag linkene på "Mine innlegg", men her står de hulter til bulter, og ramler ut hvis det er lenge siden sist jeg har skrevet noe i et forum.. ;)

 

Det er godt mulig det allerede finnes en slik funksjon, da hadde jeg blitt takknemlig om noen kan forklare meg hvordan jeg kan ta det i bruk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, veldig lett :)

 

Over fyrsteposten i eit forum er det ein knapp som heiter valg, trykk på den og velg lagre i favoritter!:)

Så har du menyen til venstre på skjermen din, der ha du ein knapp som det står Favoritter på. Gå innpå den så ligg favorittforaene dine der !

Lenke til kommentar

Eit forum er ikkje det same som ein tråd, avRack. Dette er tråden «Er det mulig å ha en liste over "favorittforum"?» som ligg i forumet «Tilbakemeldinger om forumet».

 

Men trådstartar kan jo bruke Favorittar slik han bruker Mine innlegg no (om eg forstår han rett). Det er forresten mogeleg å endre tidsperioden for kva trådar som vere i Mine innlegg. Standard er 2 månadar, slik at trådar du ikkje har posta i dei siste to månadane forsvinn, men du kan setje den opp til to år (24 månadar).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...