lonnj89 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Dere som er experter: Er det slik at alle elkjøp butikker har den prisen på GTA IV som er annonsert? eller er det litt opp til hver butikk?
Mompen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Mener at prisen skal gjelde for alle, men tror ofte at det er litt opp til butikkene å velge.
lonnj89 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Mener at prisen skal gjelde for alle, men tror ofte at det er litt opp til butikkene å velge. Regnet med det ja...hm da spørs det om det blir tur til trondheim i natt da, eller skipping av en halvtime på skolen i morra...
Alastor Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vel, annonsen vi kjører nå gjelder for butikkene som står listet opp her, ifølge elkjøp.no: http://paperless.schjarven.no/elkjop/stores17.html Det betyr at om din butikk står på den listen, så skal de ha GTAIV til 379,-
ymsefisen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 100 kr pluss/minus rett i toalettet for alle de som har bestilt noe annet sted enn Elkjøp :-)
Lukas Arnaz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) 100 kr pluss/minus rett i toalettet for alle de som har bestilt noe annet sted enn Elkjøp :-)Husk at GTAIV er verdt 300$ i følge IGN Når det er sagt så har jeg ikke forhåndsbestilt og blir å finne i køen foran min lokale elkjøp i morra. Endret 28. april 2008 av Milorg
lonnj89 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Vel, annonsen vi kjører nå gjelder for butikkene som står listet opp her, ifølge elkjøp.no: http://paperless.schjarven.no/elkjop/stores17.html Det betyr at om din butikk står på den listen, så skal de ha GTAIV til 379,- Yes Box!!! Butikken jeg skal handle hos står faktisk på den listen takker Da blir det å bruke langfri + litt av en time på å ha seg nedover å handle! Endret 28. april 2008 av mX
Soulwax Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Lang tid pleier det å ta før slike populære spill blir utsolgt? Jeg slutter ikke på skolen før 3, og har en dårlig følelse av at det er utsolgt på elkjøp innen da.
sablabra Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Får jeg noe sendingsbekreftelse fra elkjøp når de sender spillet eller? Jeg bestilte det på fredag, og antar at de skal sende det i dag? Jeg har i hvert fall ikke fått noen e-post fra dem enda...
BonoU2 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 FAEN! Jeg fikk ikke spillet i dag :'( CDON sendte meg en mail på fredag som sa det kom til å ta 2-3 hverdager, så da regnet jeg med at det ville komme i dag eller i morra. Men fikk jo stooore forventninger til at det skulle komme i dag da :/
E-wok Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Alastor: Er det slik at ALLE Elkjøp butikkene er pliktet til å spørre om leg?
Lommiss Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Alastor: Er det slik at ALLE Elkjøp butikkene er pliktet til å spørre om leg? I så fall; im doomed! Men i noen butikker funker det å ringe en av foreldrene da, og be dem si til dama bak disken at det er greit ^^
shaker Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ikke mange timene igjen Er ikke ofte jeg gleder meg så mye til et spill Så på elkjop.no og ingen av butikkene har PS3 på lager i følge den lagersjekken deres men de påsto at de hadde fått inn til begge konsoller når jeg sendte mail og spurte. Hvis de ikke har det i morgen kommer jeg til å bli forbanna ... er ikke første gang jeg har gått tomhendt ut fra Elkjøp på Skøyen.
Lommiss Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 samme her shaker, sender mamma dit imorgen... det er egentlig en skikkelig drittbutikk, men så lenge jeg får GTA blir jeg fornøyd...
Tiidus Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Den lagerstatusen på elkjop.no sine sider er ikke helt oppdatert, gjelder ihvertfall ikke for min butikk. De aller fleste har det nok på lager.
dimdal Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hva tror folk om Elkjøp på Leangen i Trondheim, blir det lang kø? Eller holder det å dukke opp rett før åpningstid?
Argusblikk Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Den lagerstatusen på elkjop.no sine sider er ikke helt oppdatert, gjelder ihvertfall ikke for min butikk. De aller fleste har det nok på lager. Ja, vil tro det. Snakka med en dame fra elkjøp i telefonen i stad, spurte om den lokale butikken hadde spillet på lager. Hun sa at ja, det hadde den. Og grunnen til at det sto at det ikke var på lager var at de ikke hadde begynt salget enda.
skaalen. Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Kommer elkjøp til å kjøre sånn 1 pr kunde greie?
ttt Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det er bare ein pr. kunde ja. Er ikkje akkurat så rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå