Gå til innhold

Elkjøp sin pris på GTA 4

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, merkelig det der. For på platekomaniet.no reklameres det på forsiden: "Endelig på lager, bestill nå!". Virker i grunnen ikke som de er veldig redde for å bli straffet for det

Ja, det står det, men hvis du går inn på selve produket står det:

Lagerstatus: Forhåndsbestilling

Var litt merkelig det der ja.

Ja men som sagt så fikk jeg jo mail i går om at spillet var sendt. Før når jeg har bestilt noe fra platekompaniet har jeg fått det enten dagen etter bekreftelsemailen kom (dersom mailen kom før 12 på dagen) eller dagen etter det igjen (dersom mailen kom etter 12).

Mailen om gta kom i går rett etter klokken 15, så jeg regner med at jeg har det på mandag. Tror ikke platekompaniet sender ut mail uten at de sender fra seg spillet. (har hvertfall aldri opplevd det før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingenting å si på prisen på akkurat GTA4.Synes derimot at Elkjøp sine priser på spill generelt har vært høyere det siste året enn tidligere.Klart det dukker opp et og annet bra tilbud,men ser at normal prisen deres er mellom 50-100 kr.høyere sammenlignet med før.Nå synes jeg Platekompaniet er best.Hvis man ser bort fra netthandel.

Skrevet
ingenting å si på prisen på akkurat GTA4.Synes derimot at Elkjøp sine priser på spill generelt har vært høyere det siste året enn tidligere.Klart det dukker opp et og annet bra tilbud,men ser at normal prisen deres er mellom 50-100 kr.høyere sammenlignet med før.Nå synes jeg Platekompaniet er best.Hvis man ser bort fra netthandel.

Har du drekki?

Ser du bort fra spillbutikker på nett (som du sier selv) så er vel fortsatt Elkjøp billigere enn Spaceworld (alias 599, spaceprice. Ja det er skyhøye priser), Expert, EBGames, Free Record Shop, Platekompaniet, Siba osv osv? Eller?

Skrevet

Har du drekki?

Ser du bort fra spillbutikker på nett (som du sier selv) så er vel fortsatt Elkjøp billigere enn Spaceworld (alias 599, spaceprice. Ja det er skyhøye priser), Expert, EBGames, Free Record Shop, Platekompaniet, Siba osv osv? Eller?

Klink edru.Alle er billigere enn Spaceworld.Det jeg mente er at Elkjøp nå nærmer seg priser som de fleste operere med,og dermed ikke så stor sjanse for å gjøre et bra kjøp.Platekompaniet har derimot ofte billige spill (Conan til 99kr torsdag jeg var innom feks.)Lenge mellom slike tilbud på Elkjøp nå for tiden iforhold til før.

Skrevet

Ifølge en fyr fra bf.no, så får Elkjøp på lørenskog inn rundt 160+ kopier av GTA:IV til PS3, og rundt 270 til X360, om det er interessant å vite for noen.

Skrevet
Noen som aner hvor mange kopier Elkjøp Ålesund får? Noen som skal stå i kø?

Lurer på det samme her. Kommer meg nok ikke fra skolen og opp på Moa før 14.30,så noen som tviler på at de har noen eksemplarer igjen da? :p

Skrevet
Noen som aner hvor mange kopier Elkjøp Ålesund får? Noen som skal stå i kø?

Lurer på det samme her. Kommer meg nok ikke fra skolen og opp på Moa før 14.30,så noen som tviler på at de har noen eksemplarer igjen da? :p

Sikkert mange som er i samme situasjon som deg, Må ikke se bortifra at det kanskje er noen kopier igjenn klokken 14:30.

Skrevet (endret)

noen som har peiling på hvor mange dem får inn på Elkjøp i Haugesund?

den er jo en av de største Elkjøp butikkene i norge.

Endret av Skogslik
Skrevet
noen som har peiling på hvor mange dem får inn på Elkjøp i Haugesund?

den er jo en av de største Elkjøp butikkene i norge.

Da får de nok inn en god del kopier, vist du passer på og stå på utsiden klokken 10 så er du nok sikkret.

Skrevet (endret)
Det blir bare å stille seg i kø, for å si det sånn. De fleste butikkene får greie antall i oslo, men det vil være LANG KØ ved åpning.

Siden det virker som om du har litt inside information, Alastor=) vet du hvor mange eksemplarer av Xbox 360 versjonen de får inn i sandefjord?

Endret av værdama
Skrevet (endret)
noen som vet hvor mange elkjøp skøyen får inn? Eller andre elkjøp i Oslo, de burde jo få inn mange!

Elkjøp på skøyen er nok ikke noe å satse på ... de har aldri en dritt der og han fyren som henger i spillavdelingen virker heller ikke så veldig ivrig når man spør om PS3 spill. Men kommer nok til å prøve meg siden jeg jobber 500 meter unna :p

Endret av shaker
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Det er ting som dette som gjør at jeg ikke fatter hvorfor folk gidder å forhåndsbestille storspill, Elkjøp kjører som regel på med en pris rundt 399,- og jeg har aldri hatt problem med å få tak i spill på launch-day.

Dette er jo uansett strålende nyheter, jeg har en kompis som skal få lov til å plukke opp ett eksemplar til meg, siden han uansett skal på Elkjøp og kjøpe for sjefen. ;)

Gjest Slettet-q5ES5fDk
Skrevet (endret)
Det er ting som dette som gjør at jeg ikke fatter hvorfor folk gidder å forhåndsbestille storspill, Elkjøp kjører som regel på med en pris rundt 399,- og jeg har aldri hatt problem med å få tak i spill på launch-day.

Dette er jo uansett strålende nyheter, jeg har en kompis som skal få lov til å plukke opp ett eksemplar til meg, siden han uansett skal på Elkjøp og kjøpe for sjefen. ;)

I elkjøp avisa står det maks en per kunde btw...

Edit:, men han kan vel bare gå ut og inn av butikken

Endret av Slettet-q5ES5fDk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...