Tomsen14 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 hei, jeg har åpna alle portene på ruteren som jeg trenger, jeg kunne hoste i sånn ca. 2-4 uker, men plutselig funka d ikke lenger....jeg har trådløst internet ( netgear router og mottaker)....har merka at det trådløs-internett "pc-skjermen" nede ved siden av klokka lyser sånne grønne "signal" og av og til gule "signal" kan d ha noe med saken å gjøre?
Haunts Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 det med at det er grønne og gule signal er hvor godt signal det er fra den trådløse routeren til PC-en din, hvor grønt er som regel bra signal, gult er ikke fullt så bra, mens rødt sier vel seg selv, da er det rett å slett ikkeno nett^^
Tomsen14 Skrevet 25. april 2008 Forfatter Skrevet 25. april 2008 men hvordan får jeg til å hoste igjen?
AshtraY Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 men hvordan får jeg til å hoste igjen? Gjeld dette battle.net eller network games? Gå inn på kontrollpanel å sjekk at firewallen til windows er av.
Tomsen14 Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 BNet... har alltid av brannmuren men har noe som heter zonealarm, men det skal funke selv om brannmuren er på... det funka helt perfekt i noen uker som jeg sa å da var brannmuren på.
AshtraY Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 BNet... har alltid av brannmuren men har noe som heter zonealarm, men det skal funke selv om brannmuren er på... det funka helt perfekt i noen uker som jeg sa å da var brannmuren på. Slå av alt av brannmurar osv og sjekk om du får eit positivt resultat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå