Gå til innhold

Mandrake 9.1 snart klar for lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har testet beta3 og rc1, må si at jeg er imponert tross noen bugs (logout fører noen ganger til at mus-pekeren på skjermen drar ut hele skjermbilde til det 4-dobbelte!! og da er det umulig å komme seg inn igjen.

 

automatisk mounting av ntfs partisjoner er veldig bra, har tilgang til musikksamlingen på windos-partisjonen. Alle nødvendige drivere loadet også inn ved første oppstart, lyd, tvkort, nettverk, grafikkort.

 

Ser fram til 9.1 final

Lenke til kommentar
har testet beta3 og rc1, må si at jeg er imponert tross noen bugs (logout fører noen ganger til at mus-pekeren på skjermen drar ut hele skjermbilde til det 4-dobbelte!! og da er det umulig å komme seg inn igjen.

 

 

Har du rapportert dette til Mandrake da?

 

- J

Lenke til kommentar
njet, skal jeg?

 

Hvorfor ikke? Det er jo slik open source prosjekter ofte blir bra av. Brukere som hjelper til med testing etc etc. Spesielt hvis dette er et produkt som du har godt nytte av så er det jo fint hvis du bidrar litt :-)

 

- J

Lenke til kommentar
Hva? Har ikke Mandrake gått konken da?

 

Mandrake distrubisjonen er Open Source. Open Source kan ikke gå konk per def. Lever videre :-) Firmaet Mandrake sliter litt med økonomi, men jeg tror de klare å stable seg på bena igjen.

 

- J

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...