Gå til innhold

Beste build for Warrior tank

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Jeg lurer på hva som er gode builds, når man skal spesialiserer seg på a tanke i dungeons osv. Har nå en lev 44 Warrior fury build ,men ønsker å skifte til å være tank. Den skal også være god i nærkamp :-)

-Trenger litt hjelp her , fint om dere kunne svare :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.tankspot.com - alt du noen gang trenger å vite kan du lære der. Mitt forslag er å fortsatt være fury og heller sette deg inn i hvordan du skal legge opp pulls, delegere oppgaver og lede gruppa til suksess. Lær deg også en rotasjonsbruk av dine tankeabilities. Alt dette er godt forklart på tankspot.com sitt forum.

Skrevet

Du skal få et tips...

Gå arms fra lvl 10 til 60 og skift til fury fra 60 til 70. Grunnen er at det er egentlig ingen stor vits å specce kun fury i den levelen du er nå pga lite hit rating. Du kommer mest sannsynlig til å stå å slå i lufta 70 % av tida.

10-60 = arms

60 - 70 = fury

På 70 speccer du protection.

8/5/48

Det er lurest å gjøre det slik, dette vil gjøre at levlingen din vil gå mye fortere.

Skrevet
Du skal få et tips...

Gå arms fra lvl 10 til 60 og skift til fury fra 60 til 70. Grunnen er at det er egentlig ingen stor vits å specce kun fury i den levelen du er nå pga lite hit rating. Du kommer mest sannsynlig til å stå å slå i lufta 70 % av tida.

10-60 = arms

60 - 70 = fury

På 70 speccer du protection.

8/5/48

Det er lurest å gjøre det slik, dette vil gjøre at levlingen din vil gå mye fortere.

Tja, er mye bedre at han speccer det han føler for, fury er mest effektivt for leveling selv uten hitrating.

http://www.tankspot.com/forums/tankspot-li...emystified.html

Skrevet (endret)

Jaja, specc det du føler for!

Men jeg har på følelsen av at trådstarter vil komme seg inn i litt omfattende tanking på lvl 70 fortest mulig og hvis du vil ha trening i å tanke er det fullt mulig å gjøre det med en ARMS / fury specc i din level. Tanking i lav level krever ikke veldig mye tbh, men for all del.. Specc det du føler for..

Endret av -stiaN
Skrevet

må si meg enig i at fury er best for levling, er mye mer effektivt enn arms. etter min erfaring.

Skaff skjold og du kan fint tanke som fury opp til 70..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...